dudley.no Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Makan til nedtur,testa LIVE i går og det lagger noe jævlig........trodde de hadde forbedret frameraten siden demoen men nei da. Grafikken er heller ikke mye å skryte av. Denne går rimelig kjapt i hylla for deretter å spille de gamle i stedet. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Jeg også likte de "gamle" RS6 bedre. Likte ikke siktingen på dette i det hele tatt. Greit nok at det skal være mer realistisk med et våpen som flytter på seg for hvert skudd, men dette ble bare irriterende. Nattbrillene og Termiske briller var heller ikke morro lengre. Kulehull og "bølgesyn" som effekt av at brillene er skadet var helt på jordet. For det første, har du et kulehull ved øyet er du mest sannynlig død. For det andre, er brillene full av skader og hemmer synet, så kaster man brillene og "får synet tilbake." Jeg synes i bunn og grunn at Lockdown var et tilbakesteg i spillglede i forholdt til de to forrige. Endret 10. september 2005 av trykkertor Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 det har massevis av bugs, sak om det på joystiq.com. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Uffda. Hadde virkelig gledet meg til dette spillet. Tenkte at det skulle være det siste spillet jeg kjøpte til Xbox. Men nå vil jeg ha et annet et. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 lurt å slippe så buggete konsollspill da, de som ikke har live får jo ikke oppdatert det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå