uro Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Får denne feil meldingen når jeg prøver og installere cutenews på siden min Warning: main() [function.main]: open_basedir restriction in effect. File(/path/to/show_news.php) is not within the allowed path(s): (/home/web/wno81264:/var/tmp:/usr/local/lib/php) in /usr/home/web/wno81264/index.php on line 38 Warning: main(path/to/show_news.php) [function.main]: failed to open stream: Operation not permitted in /usr/home/web/wno81264/index.php on line 38 Warning: main() [function.include]: Failed opening 'path/to/show_news.php' for inclusion (include_path='.:') in /usr/home/web/wno81264/index.php on line 38 Hva er feil? Jeg har prøvd mange ganger og fikse det men får ikke til, den beskjeden over kommer hele tiden Hjelp pleaz, og ikke si google it eller noe for det hjelper lite. Og forresten, alle bildene på den index en min forsvinner også (prøver og få cutenews på i index) Endret 10. september 2005 av uro Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Den kommer fordi du har glemt å endre path til show_news.php. Tror jeg. Endret 10. september 2005 av ChRiStiAn^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå