PoW Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Hei. Jeg har Fedora 4 DVD. Jeg installerer, og det kommer opp at det er noe med IRQ 11 hele tiden. Uansett hva jeg gjør så kommer det opp ca. 30 ganger på skjermen, og det tar evigheter å gå igjennom installasjonen. Jeg har enda ikke gjort den ferdig, fordi det tar evigheter... Noen som vet hva dette betyr? Jeg er ikke veldig "inne" i Linuxmiljøet, så prøv å svar meg lettfattelig =) Endret 10. september 2005 av PoW Lenke til kommentar
arokh Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Vært fint om du inkluderte hele feilmeldingen, og kanskje litt info om hardware Lenke til kommentar
PoW Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Det står: "Disable IRQ #11" Dette kommer opp på skjermen min hele tiden under lastingen av installasjonen. HW står i profilen min =) Lenke til kommentar
abrj Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Det står:"Disable IRQ #11" Dette kommer opp på skjermen min hele tiden under lastingen av installasjonen. HW står i profilen min =) Ehh, nei... hardwaren din står ikke i profilen din... Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Ehh, nei... hardwaren din står ikke i profilen din... Asus P4C 800 DeluxeP4c 2,8 ghz @ 3ghz luft Corsair TWINX 3200LL 512 mb 2x200 gb WDC 120 gb WDC 20 gb quantium fireball Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 når du setter inn cd'n skal du få en skjerm hvor det er en fin logo, og litt tekst. VHA F1, F2 etc. kan du se annen tekst, og du kan skrive. "linux" betyr det samme som enter. Bla litt, og se om det står noe om IRQ 11. Skriv det (kansje "linux disableirq11" eller .no, trykk enter, og se hva som skjer. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 RETTELSE: Det står ikke Disable IRQ11, Men: Disabling IRQ11 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå