CMOTDibbler Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Jeg har nettopp kjøpt en Antec TruePower 380W etter at min Q-Tec 450W takket for seg. Før hadde jeg ingen problemer med noenting, men nå hakker Battlefield 2 mer, og etter omtrent en halvtime spilling blir skjermen svart og maskinen restarter seg. Til svært stor irritasjon hver gang. Asus A7N8X-X AMD Athlon xp2500+ Corsair 1024 MB DDR RAM WCD 120 GB harddisk Powercolor 9800 Pro DVD-brenner CD-brenner 2 systemvifter Er det for lite watt i strømforsyningen? Edit: Strømforsyningen avgir noe voldsomt med varme. Viften i den koblet jeg på hovedkortets systemvifter. Hvordan kan jeg regulere denne? Om jeg øker kjølingen får jeg kanskje større utbytte av effekten? Endret 11. september 2005 av CMOTDibbler Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Kom probleme rett etter at du skiftet PSU? Eller kom det gradvis etterpå? Kan være for lite strøm, men sjekk også resten av maskinen for støv. Kan være at den blir varm, selv om de vanligvis bare slår seg av da. Virus og spyware sjekk er også på sin plass. Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Jeg trodde jeg hadde funnet problemet. PSU-en har et problem knyttet til hovedkortet mitt.Men ikke helt. Jeg har X-versjonen, og spenningene er helt normale hos meg. Kom probleme rett etter at du skiftet PSU? Eller kom det gradvis etterpå? Kan være for lite strøm, men sjekk også resten av maskinen for støv. Kan være at den blir varm, selv om de vanligvis bare slår seg av da. Virus og spyware sjekk er også på sin plass. Problemet kom etter jeg skiftet PSU. Med én gang merket jeg at spillene kjørte tregt og hakkete. Så restartet den seg, og det har den gjort hver gang siden. Jeg tok ut strømmen til CD-brenneren, og nå restartet ikke maskinen. Men spillene kjørte fortsatt hakkete. Virus/spyware = 0 Endret 11. september 2005 av CMOTDibbler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå