w00tson Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Den store fordelen med X2 er jo at den dagen de nye spillene støtter dual-core så vil du få en kanonytelse i forhold til om du sitter der med en "normal" single-core, og ser deg nødt til å bytte den ut.De aller fleste har ofte også et virus-program e.l. som ligger og godgjør seg mens man spiller, og da er også en X2 kjekk å ha. Tenk å rendre en 3d-animasjon samtidig som du kjører HL2 på full guffe samtidig... Deilig! Nye unrealmotoren er vel eneste motoren i nær fremtid som vil benytte seg av dualcore. Og en mister mange FPS på å gjøre andre oppgaver i bakgrunnen, selv med dualcore. Dualcore er på ingen måte det samme som å ha to selvstendige systemer. Lenke til kommentar
Enviro Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Etter mange matnyttige innlegg må jeg si at jeg er veldig svak for dette systemet Ser ut som hket er veldig stillegående, noe som jeg syns er viktig. Endret 11. september 2005 av Enviro Lenke til kommentar
frohan2000 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 En optimal battlefield 2 PC for spilling med all grafikk på max, bør ha 2 gb ram. Har testet en del rundt dette å kommet frem til at hurtig ram er viktig. Selv tester jeg ut 2 gb patriot nå opp mot 2 gb Crucial tracer jeg har liggende. Patriotene stopper med en HTT på en 225, mens tracerne klarer 260. Ved å kjøre minnet synkront på 260 glir spillet ekstremt bra. Faktisk merkbar forskjell fra patriotene med en HTT på 225. Prosessoren går i begge tilfellene på 2.8 ghz. Dette merkes først og frems på innlastningstid til nye brett, og brett med vegetasjonsgrafikk og 64 spillere. Så mitt tips: - 2 x 1 Crucial Ballistix Tracer, Altid først inne på brettet. Kjekt for å skaffe Black Hawk. - 3700 SAn diego, Kjør HTT på 260 med minnet synkront. - 1 stk 7800 GTX I essens er det jo selvfølgelig riktig at høyere ramhastighet gir høyere I/O-ytelse på systemet, men bare for å avklare én ting så er synkron hastighet ikke forbundet med noen spesiell fordel i Athlon 64 systemer. Minnehastigheten kjøres via en divider uansett. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Liker du å overklokke anbefaler jeg 6800le i SLI! Selges på komplett som demovare for 950 pr stk. Er du heldig å får åpnet alle pipelines på begge kortene samt overklkket core og memen litt kan ytelsen nærme seg 7800gt! Men du skal som sagt ha litt flaks! Lenke til kommentar
John Deere Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Etter mange matnyttige innlegg må jeg si at jeg er veldig svak for dette systemet Ser ut som hket er veldig stillegående, noe som jeg syns er viktig. OBS! du har bestilt 4 rambrikker! Bestil 2 på 1024!! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 cdz platinum ram xfx skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå