lillepåsan Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Hei! Skal ha ny mobil! SUPER viktig med en god mp3-spiller!! Kan noen hjelpe meg? Litt hva jeg ser etter: Funksjoner: -Kalender: Ja, enkel holder lenge! -MMS: Ja! -GPRS: Ikke viktig -EDGE: Ikke viktig -WAP: Ikke viktig -Kalkulator: Ja -JAVA:Helst -Email klient: Helst, men ikke viktig! -Spill: Helst, men ikke viktig Form: Klapp (uten antenne!) -Vekt: Uvesentlig Skjerm: Fargeskjerm. -Over 65000 farger, under 65000 farger. -Størrelse på skjerm: spiller ingen rolle! -Touchscreen: nei Pris: Maks. 4000 kr Med abonnementsbinding: Ja Hvis med abbenoment, hvilket? Telenor (magnum eller nonstop) Diverse: -Merke: Samsung (har sett på e530 og lg m4410 og lg 4300) -Kamera: Ja -Videokamera: ? -Symbian: ? -Triband: ja -Infrarød port: Ikke viktig -Blåtann (Bluetooth) Ja! -Minne: STORT! -Minnekort?:JA! Skal bruke telefonen som en musikk telefon! -Polyfoniske ringetoner: Ikke viktig!- MP3: DET MEST VIKTIGE! -Radio: Helst! -3g(UMTS): Ikke viktig! -Wlan: (Ja/nei). - Mulighet for GPS: ? -Batterilevetid: Viktig -Hva er primærbruksområdet for mobilen din idag? Bruker den både til sms og ringing! Men helt klart er sms det viktigste! Trenger en mobil som ikke sliter seg helt ut av "knotting"!! Endret 10. september 2005 av lillepåsan Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Hva med Samsung E730/E720? Hvis ikke klapp er et stort krav, kan du se på SE W800i. Amobil hadde jo en MP3-mobil test for ikke så lenge siden. Du kan jo se litt på den. Edit; Ser nå at du vil ha stort minne. Vet ikke noe om minnekapasiteten til E730/E720 ... Endret 10. september 2005 av MacCy Lenke til kommentar
Erren Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Edit; Ser nå at du vil ha stort minne. Vet ikke noe om minnekapasiteten til E730/E720 ... E730 har plass til minnekort på opptil 512MB, noe som utklasserer mange av dagens mp3-spillere Den er ekstremt stilig med svart deksel, og har egne musikknavigasjonsknapper på utsiden Den har avspiller i Samsung-kvalitet med en, i følge amobil-testerne, equalizer av første klasse. Med andre ord en skikkelig mp3-mobil Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Edit; Ser nå at du vil ha stort minne. Vet ikke noe om minnekapasiteten til E730/E720 ... E730 har plass til minnekort på opptil 512MB, noe som utklasserer mange av dagens mp3-spillere Takk for svar, Erlend. OT: kom deg inn på msn! Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Så vidt jeg vet er det IKKE minnekortstøtte på E730 i det hele tatt. Aner ikke hvor du har det fra egentlig. Det er 96 MB delt minne på denne, og det er det. Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Så vidt jeg vet er det IKKE minnekortstøtte på E730 i det hele tatt. Aner ikke hvor du har det fra egentlig. Det er 96 MB delt minne på denne, og det er det. Det stemmer det. E730 har IKKE plass til no form for minnekort nei. Sjekk kildene dine neste gang du snakker da Lenke til kommentar
Erren Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Så vidt jeg vet er det IKKE minnekortstøtte på E730 i det hele tatt. Aner ikke hvor du har det fra egentlig. Det er 96 MB delt minne på denne, og det er det. Det stemmer det. E730 har IKKE plass til no form for minnekort nei. Sjekk kildene dine neste gang du snakker da Hæ? Oisann, er det ikke E730 som har minnekortstøtte? Shait, nå dreit jeg meg ut... 96MB er likevel ganske mye, da.. Må sette meg litt mer inn i de nyeste modellene Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Så vidt jeg vet er det IKKE minnekortstøtte på E730 i det hele tatt. Aner ikke hvor du har det fra egentlig. Det er 96 MB delt minne på denne, og det er det. Det stemmer det. E730 har IKKE plass til no form for minnekort nei. Sjekk kildene dine neste gang du snakker da Hæ? Oisann, er det ikke E730 som har minnekortstøtte? Shait, nå dreit jeg meg ut... 96MB er likevel ganske mye, da.. Må sette meg litt mer inn i de nyeste modellene Vel, kjøp w800 da! Snart kommer det 4GB kort til den Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 W800 har jo super mp3 kvalitet såvidt jeg har hørt + du får med 512mb minnekort ekstra. Lenke til kommentar
SE Laffen Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 jepp.. Det følger med 512Mb kort på W800... Vurderer sterkt å kjøpe den... Skal vist være noen syke øreplugger som følger med:D Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hæ? Oisann, er det ikke E730 som har minnekortstøtte? Shait, nå dreit jeg meg ut... 96MB er likevel ganske mye, da.. Må sette meg litt mer inn i de nyeste modellene Du tenker kanskje på Z500, som i hvert fall har støtte for TransFlash-minnekort, eller hva det heter for noe? Den funker i hvert fall ganske bra som mp3-spiller. Man kommer dessverre ikke særlig langt med 96 MB når man begynner å kopiere inn favorittlåtene sine... :!: Ellers kan jeg bare istemme med de siste posterne her. SE W800 har meget bra lydkvalitet, og er ikke helt urimelig dyr heller, tatt i betraktning at man faktisk får med en MemoryStick på 512 MB. Har dog ikke klart å bli helt fortrolig med disse ørepluggene som følger med. Skikkelig fet lyd så lenge proppene sitter godt plassert langt inni øret, men de har litt lett for å falle litt ut, og dermed forsvinner bassen... Vet ikke, kanskje det bare er meg som har litt deformerte øreganger, men jeg må i hvert fall drive og dytte proppene inn med jevne mellomrom. Uansett så kan man jo bytte ut disse med et hvilket som helst annet headset Lenke til kommentar
ageck Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Men W800 er jo ikke klapp, noe LillePåsan ønsket... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Neimen lille redhead. Selv syns jeg at hvis man skal ha bra mp3 støtte og støtte for minnekort så bør man gå vekk fra klapp formatet. Da er det beste valget idag W800i. Eventuelt så kan Samsung Z500 være noe, men kvaliteten på mp3 er så som så, etter hva jeg har lest. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Den desidert beste mp3 mobilen på markedet idag er W800 fra SE. Og til deg som sliter med ørepluggene detter ut... hadde du sett i bundelen din hadde du sett at det fulgte med 2 sett gummi til øreproppene, en stor og en litt mindre... Skal man gå for en walkman mobil med stort fokus på musikk er størrelse en stor greie, og minne selvsagt mobiler som N91, og I300 faller da igjennom, pga størrelse, vekt og strømforbruk ved HDD. Kommer mye bra fremover mht mobiler med musikk fokus, noe som jo er et genialt produkt. Til neste år kommer det bl.a 5-6 Walkman mobiler fra SE, så W800 er bare begynnelsen. Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 Den desidert beste mp3 mobilen på markedet idag er W800 fra SE.Og til deg som sliter med ørepluggene detter ut... hadde du sett i bundelen din hadde du sett at det fulgte med 2 sett gummi til øreproppene, en stor og en litt mindre... Hehe. jeg regner med at denne var myntet på meg. Jeg har sett disse forskjellige gummiknottene, og jeg har prøvd dem alle sammen. Til ingen nytte. En av dem var bedre enn de andre, men det skal likevel mye til dersom jeg skal klare å bevege meg noenlunde normalt og fremdeles beholde proppene inni ørene. Men som sagt, kanskje det bare er jeg som har merkelige øreganger. Lyden er i hvert fall upåklagelig, som jeg også har nevnt før Lenke til kommentar
123456789101112 Skrevet 10. oktober 2005 Del Skrevet 10. oktober 2005 (endret) EDIT: Skrev i feil post Endret 10. oktober 2005 av Sondre05 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå