kutrix Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 lurer på hvordan jeg får bilde vedsiden av det jeg har skreve.. vet ikke om dere forstår va jeg mener... men detta blide f.eks er vedsiden av det jeg/andre skriver. <------- (der borte) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Det er heter avatar det! Hvis det hadde vært i signatur ville bildet være under der du skriver Trykk kontrollpanel - Endre avatar - Skriv inn URL til bildet ditt i "Angi URL til en avatar som befinner seg på internett" feltet og trykk oppdater avatar! Edit: Eller last opp bildet fra din datamaskin. Husk at bildet kan ikke være større enn 80*80piksler og ikke større enn 6kb! Lykke til Endret 10. september 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
kutrix Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 ok takker å BuKkEr Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Egentlig en feilpost dette, Burde vært under tilbakemeldinger forum. Men siden saken er løst stenger vi bare. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg