Mafo Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 TEST: Nokia MP3 music kit Dagens musikktelefoner har ennå et stykke igjen å gå før de kan konkurrere med vanlige MP3-spillere. Laber minnekapasitet og manglende støtte for vanlige hodesett er noen av ankepunktene. Nokia MP3 music kit skal gjøre noe med dette. Les artikkelen her Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Vi lot ikke muligheten gå fra oss til å teste hva som skjedde dersom vi kombinerte stereoanlegget og alarmfunksjonen. For å gjøre en lang historie kort: Undertegnede trengte ikke kaffe den morgenen. Fin test. Lyden ble ikke hakkete eller skurrete når dere koblet den til et stereoannlegg og spilte med relativt høy lyd? Lenke til kommentar
Mafo Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Lyden holdt kvaliteten bra hele tiden den. =) Testen er nå oppdatert med bilder. Det var litt komplikasjoner med opplastningen, beklager forsinkelsen. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 hvilken kabel ble brukt? mangler en kabel-link til prisguiden synes jeg Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Et slik kit skal jeg ha til min Nokia 6230i når jeg får lønn. Kjekt å ha litt musikk i ørene når jeg driver å jobber Edit: Riktig uten Koss Porta Pro og datakabel, har førstnevnte pluss minnekortleser. Endret 11. september 2005 av Zemeckis Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Merk at adapteren kan avgi høye klikkelyder på enkelte mobiler, spesielt under skifte av sang og åpning av andre programmer, samt ved all bruk av tastatur dersom tastelyd er aktivert. Forbasket irriterende, for klikkelydene er så absolutt hørbare! Har prøvd adapteren med 6230i, 6101 og 6680. 6101 funket uten problemer, mens på de to andre fikk jeg klikkelydene. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 samme her, 6230i gir klikkelyder ved sangskifte, irriterende Lenke til kommentar
qwert Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Noen som har denne i prislistene ennå? Løst kommer delene på 744,- hos Amentio.no i dag, så med en antatt pris på rundt tusenlappen ser jeg ikke helt poenget. De burde i det minste ha spandert et Mobile MMC slik at flere telefoner kan bruke settet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg