Gjest Slettet+1374861 Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 "trenger hjelp med å finne Quake 1 mail meg eller priv msg meg ellerno;)" kommer vel litt ann på din definisjon på å finne. kan jo vere en demo jeg mener, selvom jeg prøvde litt på en diskre måte å få fram det jeg egentli ville ;P men altså, gratis sier du? hvor? referanser? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 @DeeTee Hvordan kan jeg spille Netchild sammen med boter? for å få botene mine til å funke pleier jeg å kjøre "glquake.exe -game rpbot" men det går jo ikke med "netchild.exe -game netchild -game rpbot" BTW; quake done quick var jo helt psyk! Men hvorfor laster dere ned en avi fil, når dere kan laste ned demoen som dere ser i spillet? (2.7MB) _________________ www.NokiaMobil.tk [ Denne Melding var redigert av: GeeZuZz på 2002-09-02 02:02 ] Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 "Men hvorfor laster dere ned en avi fil, når dere kan laste ned demoen som dere ser i spillet? (2.7MB)" fordi noen av oss ikke har Quake 1 liggende inne. og da har vi ikke den muligheten. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 2. september 2002 Forfatter Del Skrevet 2. september 2002 GeeZuzZ: Flytt alt som ligger inne i netchild katalogen over i den katalogen bot'en din er i, og kjør den slik du vanlig kjører den, for da får den den grafikken den trenger. Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 25. september 2002 Del Skrevet 25. september 2002 Det har kommet en ny versjon av Tenebrae (1.02) Denne nye versjonen kjører opptil 25% raskere, samt har disse funksjonene: - Støtte for Radeon-baserte kort - Refleksjoner - Glanseffekter - MD3-støtte - Interpolering av animasjon (glattere bevegelser på monstre & andre spillere) - "Luminans-teksturer" - Mer "moderne" partikkelmotor - Bruker lyskildene fra de originale maps'ene (=kartene blir ikke så mørke) - "Flashlight" & "flares" - Bug-fikser (se Readme-fila) Hentes fra Tenebrae sine sider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå