ovinn Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Hei Ei veninne av meg skal ha seg en ny pc, med skjerm og hele pakka (tastatur, mus, høytt.) Så lurer jeg på om dere har noe bra forslag til under 10 000? Trenger ikke være så veldig heftig tenker jeg, et 6600GT/6600 kort kanskje, og ASUS A8N SLI Premium, noen OCZ brikker(1024MB), Hdd på 200-250GB(Maxtor, Sansung) DVD-Brenner, Floppy, AMD Athlon 64 3200+ 2.0GHz. Noen som kan hjelpe til? Takk for svar -Qvin- EDIT: Skal oxo være med kabinett og Psu Ellers går det jo ikke Endret 10. september 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Ingen som har forslag? hadde satt pris på svar Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Tullete med SLI og 6600GT til "vanlig" bruk... definer hva du mener med "vanlig" bruk! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 kjøp denne. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Tullete med SLI og 6600GT til "vanlig" bruk... definer hva du mener med "vanlig" bruk! Ja ble vel litt dumt det.. Vanlig bruk er: Msn, nett, se på bilder/fimlsnutter, skolearbeid, kanskje litt spill @espennyh: Den pcn så ikke dum ut Takk for forslag -Qvin- Lenke til kommentar
arokh Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Hva skal en jente med AMD64 3500+, 1GB RAM og svært tower? Kjøp heller en Shuttle (SN25P/ST20G5?) med 3000+ og 512MB kvalitet DDR. Et alternativ kan også være XCube, http://www.psdata.no/ps.asp?it=112858. Kan ikke gå god for kvaliteten her siden jeg er Shuttle-mann selv, men den holder nok til en jentes bruk uansett. Dessuten er den dead sexy, har et par sort XCube P4 på jobb, SKIT lekre Her er en test av XCube'n også: http://www.hardware.no/artikkel/18165 Endret 11. september 2005 av arokh Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Du finner noen av de beste tilbudene på dinside.no. Men hvis det skal være snakk om en gjennomsnittsbrukers eneste pc, så ville jeg faktisk heller vurdert en laptop fremfor en stasjonær maskin. De er gjerne littegranne dyrere, men prisforskjellen er nå så liten at det definitivt bør vurderes. Og når hun ikke skal spille de aller heftigste spillene i aller beste oppløsning, så er det desto mer aktuelt. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Du finner noen av de beste tilbudene på dinside.no. Men hvis det skal være snakk om en gjennomsnittsbrukers eneste pc, så ville jeg faktisk heller vurdert en laptop fremfor en stasjonær maskin. De er gjerne littegranne dyrere, men prisforskjellen er nå så liten at det definitivt bør vurderes. Og når hun ikke skal spille de aller heftigste spillene i aller beste oppløsning, så er det desto mer aktuelt. Hun tenkte på en laptop men skifta mening :S Den du satt opp der, hva mer trenger man en den der? bare skjerm, tastatur, mus, høytt.? hw? for den så rimelig grei ut Endret 11. september 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 tja, denne "vant", og alt følger med samtlige pcer. trenger altså ingenting ekstra i utgangspunktet. selv ville jeg dog vurdert annen mus og kanskje også et annet tastatur, dog. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 kjøp en lap du ;P Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 kjøp en lap du ;P Er ikke jeg som skal ha den, ei vennine Men tenkte på den her Ser helt grei ut til henne, sikkert litt overdrivi til "vanlig" bruk men kjekt å ha hvis jeg skal bruke den lol -Qvin- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå