steinar wall Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hei! Jeg holder på å justere på PCen til dama og jeg har problemer med å avinstallere Symantec Norton antivirus. Jeg har benyttet meg av programmet SymNRT, men det blir bare tull. Etter å ha avinstallert med programmet, så klarer ikke windows å finne Sikkerhetssenteret til Windows XP etterpå. Noen som har hatt liknende problemer? Lenke til kommentar
Dr S Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Jeg hadde samme problemet for en stund tilbake, slet med å få brannmuren til windows igang, må legge inn Service pack 2 på nytt. Du kan prøve det, hjalp for meg. Lenke til kommentar
steinar wall Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 må legge inn Service pack 2 på nytt. Du kan prøve det, hjalp for meg. Hei! Jeg prøvde det, men klarte ærlig talt ikke å finne service pack 2. Er ikke service pack 2 bare en undertittel på min Windows XP? Mener du jeg bør legge inn hele XP på nytt? Mvh, Steinar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå