Be__bad Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Har søkt litt og finner lite på dette HK. er det noen som har erfaringer med dette kortet? Alle erfaringer mottas med TAKK!! Trenger raske svar! På forhånd takk! Direkte link: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311967&cks=SER Står dette kortet i stil til et Gainward 7800GT kort og en AMD 3700+ "San Diego"? Endret 10. september 2005 av Be__bad Lenke til kommentar
devious Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Kjøp heller det som koster litt mer. DETTE Dessuten er det vifteløs. Veldig bra kort. Det du så på funker bra med AMD 3700, men den har ikke SLI, så jeg hadde ikke kjøpt 7800 GT. Lenke til kommentar
JVRG Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Første tips om hovedkortet støtter jeg. Det andre om at han ikke bør skaffe 7800GT da hovedkortet ikke støtter SLI, høres for meg ut som noe tull. Skjermkortet fungerer like bra på hovedkort med og uten SLI. Eneste begrensning er at trådstarter er nødt til å klare seg med et skjermkort av gangen og ikke to. Target Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Nå har det seg slik at jeg allerede HAR et 7800GT! Men jeg kan jo sjekke ut det det AN8 kortet! (versjonen uten SLI). Siden jeg selv har liten tro på SLI blir for meg litt dyrt lissom... TAKKER for svar!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå