CrazyD Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Fast ip er nesten en negativ ting, da du er mye mer utsatt for DDOS-anngrep. Gå heller for dynamisk ip, og dynamisk dns! TULLBALL, hvem gidder å ddos`e en privatperson ?!? Jeg har hatt fast ip siden jeg fikk ADSL, kjører både web og ftpserver, som mange kjenner til, men har ingen problemer av den grunn. Fast ip er bare en fordel dersom man har tenkt å ha noen form for servere man skal nå tak i utenfra. Litt off topic men...Jeg mener nå det er en fordel å ha dynamisk, og hvis du har en server kjørende 24/7 hvor du er nødt til å ha fast IP kan du jo betale 70 spenn her http://www.no-ip.com/ Ellers er Telenor stabilt men dyrt, og kundeservice er som nevnt tidligere ofte ett eller annet menneske som sier "ingenting er feil her, prøv å reset blah blah" selv om du allerede har gjort det, og 10 min senere funker alt igjen Lenke til kommentar
prefect Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Endret 27. september 2005 av prefect Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå