Gå til innhold

Hardware.no: Test av ørepropper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja vel 100 til 500 er alt for lite synes jeg. Opp til Shure e3 kan være greit. Er en lykkelig eier av de, de er så utrolig fantastiske.

 

Men det burde jo også være en test av de øreproppene du får med på de vanlige mp3 spillerene. Det burde også være litt bedre tester, der det ikke bare er objektivitet som teller slik som mange av testene er lagt opp til. Så leseren kan ta og dra litt flere konklusjoner selv, siden alle hører forskjellig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ja vel 100 til 500 er alt for lite synes jeg. Opp til Shure e3 kan være greit. Er en lykkelig eier av de, de er så utrolig fantastiske.

 

Men det burde jo også være en test av de øreproppene du får med på de vanlige mp3 spillerene. Det burde også være litt bedre tester, der det ikke bare er objektivitet som teller slik som mange av testene er lagt opp til. Så leseren kan ta og dra litt flere konklusjoner selv, siden alle hører forskjellig.

Det er tross alt Ola Nordmann vi snakker om her, og ikke de som er stinn av gryn og kan spandere på seg øreplugger til flere tusen. Det er bare ikke realistisk. 100 til 500 høres akkurat passe ut..

 

Og hvorfor skal det være en test av de du får med? Det er jo ikke akkurat sånn at man kjøper mp3spilleren eller cdspilleren bare for øreproppene.. :p

 

Og ja, moderatorene er litt trege.

Lenke til kommentar
Kjøpte et lite headsett på clas ohlson for 200,-. Har aldri hørt så bra kvalitet for så lite penger. Husker ikke når jeg kjøpte det, men tror det er to-tre år gammelt. Jeg kommer aldri til å bytte. Med mindre det går i stykker, men da skal jeg ha det samme som jeg har nå.

Pro-Luxe PX-660 :w00t:

bedre med Koss PortaPro når det gjelder varighet. Koss kan vare så lenge du lever ;) så lenge du tar vare på de då....

Lenke til kommentar
bedre med Koss PortaPro når det gjelder varighet. Koss kan vare så lenge du lever ;) så lenge du tar vare på de då....

Min erfaring med koss (s)portapro er det stikk motsatte.

Det er en erfaring jeg deler med en del også.

De holder så langt fra livet ut, men derimot så kommer de med livstidsgaranti, så du kan iallefall ha hodetelefoner livet ut, men ikke samme settet. Kjøper du to sett så har du redudans når det orginale settet er på reparasjon.

Med prisingen på de nå så er ikke det akkurat dyrt heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...