Stig-Arne Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hadde vært fint med den test av ørepropper. Dere klager jo i 99% av tilfellene over dårlige ørepropper som følger med mp3 spillerene, da hadde det jo vært kjekt med en round up med ørepropper.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Ja, det hadde vært fint, særlig om dere kunne testa litt av hvert... (fra 100 kr. til 500 kr. f.eks...) Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Ja vel 100 til 500 er alt for lite synes jeg. Opp til Shure e3 kan være greit. Er en lykkelig eier av de, de er så utrolig fantastiske. Men det burde jo også være en test av de øreproppene du får med på de vanlige mp3 spillerene. Det burde også være litt bedre tester, der det ikke bare er objektivitet som teller slik som mange av testene er lagt opp til. Så leseren kan ta og dra litt flere konklusjoner selv, siden alle hører forskjellig. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Det er så fint at moderatorene og administratorene alltid er så kjappe til å svare! Endret 18. september 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. september 2005 Forfatter Del Skrevet 18. september 2005 så absolutt.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Ja vel 100 til 500 er alt for lite synes jeg. Opp til Shure e3 kan være greit. Er en lykkelig eier av de, de er så utrolig fantastiske. Men det burde jo også være en test av de øreproppene du får med på de vanlige mp3 spillerene. Det burde også være litt bedre tester, der det ikke bare er objektivitet som teller slik som mange av testene er lagt opp til. Så leseren kan ta og dra litt flere konklusjoner selv, siden alle hører forskjellig. Det er tross alt Ola Nordmann vi snakker om her, og ikke de som er stinn av gryn og kan spandere på seg øreplugger til flere tusen. Det er bare ikke realistisk. 100 til 500 høres akkurat passe ut.. Og hvorfor skal det være en test av de du får med? Det er jo ikke akkurat sånn at man kjøper mp3spilleren eller cdspilleren bare for øreproppene.. Og ja, moderatorene er litt trege. Lenke til kommentar
Ingiz Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) f. eks. øreproppene du får med Creative mp3-spillerne er jo greie nok. men skal du ha bedre lyd enn det, så kan du kjøpe Koss PortaPro Endret 18. september 2005 av Ingiz Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Det er så fint at moderatorene og administratorene alltid er så kjappe til å svare! Moderatorer og administratorer har da ingen ting med dette å gjøre. Dette er en forespørsel til redaksjonen. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 men da hadde det jo vært fint om redaksjonen kunne ha svart på forespørselen. Lenke til kommentar
Flex Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Shure e3c blir kanskje litt for dyre for folk flest, men e2c burde i hvert fall være med i en slik roundup. Ser ut til at det er en del som har kjøpt disse i det siste. Har dem selv og er svært førnøyd. Lenke til kommentar
Sgt_Stilongs Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Kjøpte et lite headsett på clas ohlson for 200,-. Har aldri hørt så bra kvalitet for så lite penger. Husker ikke når jeg kjøpte det, men tror det er to-tre år gammelt. Jeg kommer aldri til å bytte. Med mindre det går i stykker, men da skal jeg ha det samme som jeg har nå. Pro-Luxe PX-660 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg bruker konsekvent ikke ørepropper for å spare hørselen litt. Har brukt Sony MDR-G72 til bærbart bruk leeeenge nå, og ettersom det holder på å gå i oppløsning bytter jeg til MDR-G74SL så fort noen får somlet det inn i Norge. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Det er så fint at moderatorene og administratorene alltid er så kjappe til å svare! Moderatorer og administratorer har da ingen ting med dette å gjøre. Dette er en forespørsel til redaksjonen. Det er så fint at de som jobber i redaksjonen alltid er så kjappe til å svare! Lenke til kommentar
Howard Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Takk for tipset, det er herved notert! Lenke til kommentar
Ingiz Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Kjøpte et lite headsett på clas ohlson for 200,-. Har aldri hørt så bra kvalitet for så lite penger. Husker ikke når jeg kjøpte det, men tror det er to-tre år gammelt. Jeg kommer aldri til å bytte. Med mindre det går i stykker, men da skal jeg ha det samme som jeg har nå.Pro-Luxe PX-660 bedre med Koss PortaPro når det gjelder varighet. Koss kan vare så lenge du lever så lenge du tar vare på de då.... Lenke til kommentar
Nervetattoo Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 bedre med Koss PortaPro når det gjelder varighet. Koss kan vare så lenge du lever så lenge du tar vare på de då.... Min erfaring med koss (s)portapro er det stikk motsatte. Det er en erfaring jeg deler med en del også. De holder så langt fra livet ut, men derimot så kommer de med livstidsgaranti, så du kan iallefall ha hodetelefoner livet ut, men ikke samme settet. Kjøper du to sett så har du redudans når det orginale settet er på reparasjon. Med prisingen på de nå så er ikke det akkurat dyrt heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå