MatsM Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Har nettopp installert et nytt skjermkort (G-Force 6600). Når jeg prøver å spille World of Warcraft, vises ikke bakke teksturen. Noen som vet hva som er feil ? Her er skjermbilde. Tusen takk. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Skrift emnetittel!! Last ned nyeste Driver Lenke til kommentar
th-3 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Oi så tragisk den screenshot'n var, blir kjedelig å spille når det er slik ja. Sikker på at det ikke er noen innstillinger du har oversett? Håper det ordner seg med ny driver som foreslått her, hvis ikke må du nesten prøve å reinstalle spillet også. Lenke til kommentar
MatsM Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Beklager, men jeg kan absolutt ikke se hva som er galt med emnetittelen. Jeg har jo nettopp kjøpt meg nytt skjermkort, er ikke de nyeste driverene på den da? Utrolig kjipt å spille slikt. Har reinstallert 2 ganger, men det fungerer ikke. Kjipt og nettopp ha fått seg et nytt skjermkort, bare for at man skal kunne spille bedre, også fungerer det ikke. Endret 10. september 2005 av MatsM Lenke til kommentar
ducmaster Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Heisann =) vil bare først ønske deg velkommen til forumet. Driverne på cden din er nok ikke dem nyeste nei, prøv å last ned nye ifra www.nvidia.com, evnt uninstall dem gamle og installer inn nye. håper det går bedre da Lenke til kommentar
MatsM Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Det funka! Endelig - tusen takk folkens! :!: /cheer Endret 10. september 2005 av MatsM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå