Asak Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Har forsøkt å logge meg på ruteren via NGT sine websider, det har fungert før, men fungerer ikke nå. Har tidligere også brukt telnet, men husker ikke helt hva jeg skulle bruke som bruker og passord. Noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Brukernavn/passord er admin/noway. Fungerer ikke dette, har du en router med individuelt brukernavn/passord. Nyere routere leveres med individuelle passord. Dersom du aktiverer routeren på nytt, vil routeren også bruke et individuelt passord. Hvis kundenummeret ditt er 61234, er brukernavnet på routeren P51234 (kundenummer minus 10000). Eller bare 61234. Merk at det er forskjell på store/små bokstaver. Passordet er det samme som du brukte da du aktiverte routeren aktivering.nextgentel.no. 8-siffer. Hvordan kobler jeg til routeren? Telnet til 10.0.0.1. Oppgi brukernavn og passord som nevnt ovenfor. Endret 10. september 2005 av Hurley Lenke til kommentar
Asak Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Det var den store P'en som gjorde utslaget Lenke til kommentar
.:KaLLe:. Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 eller du kan bruke en av disse common logins: "admin / noway", "ngt / Tshml55" and "ngt / ChkBid114 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå