erre Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hvilke erfaringer har folk med Enermax strømforsyning? Jeg har tenkt å bestille meg en Enermax,431w,atx12v! Er dette en bra strømforsyning? Lenke til kommentar
Okie85 Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Har kun positive erfaringer med min enermax psu.. (431w silent plus) Er veldi stillegående, (min mening da) men på laveste stille vil hd og andre vifter overdøve den uansett.. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Jeg har også bare gode erfaringer med min 431 w Enermax strømforsyning. Jeg kan ikke si om den er stillegående eller ikke, fordi maskinen bråker svært mye ellers. Jeg er helt imponert over at denne strømforsyningen klarer å drive det trøskverket av ei maskin som jeg har uten å lage så mye varme. Jeg har kjørt maskina med en 400W AOpen strømforsyning før, og den hadde en tendens til å bli svært varm, men altså ikke Enermax'en. Anbefales på det varmeste :smile: Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Har kjørt en Enermax 550W i snart 1 år. Knallbra strømforsyning. Klart viftene suser litt, men ikke noe problem da de aldri overdøver SCSI diskene mine. Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Har sett tester av Q-Tec's 550W PSU, som har slått den største Enermax'en på "alle" punkter. Også koster den godt under halve prisen. Det eneste som gjør at jeg vil vurdere Enermax, er muligheten til å justere viftehastigheten. Har ingen linker til tester på disse... Men det finns tråder her på forumet, et sted. Også kan du søke på Goggle. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Kjøpte en 350 watt fra microplex. Temperaturstyrde vifter, men blir ikke så veldig stille. Faktisk ikke helt fornøyd så kanskje jeg seller den og kjøper en annen utgave med justerbare vifter. (Mindre mas og ikke så mange spenn når jeg selger den gamle.) virker solid og grei nok. Men kanskje en betaler litt for navnet? Uansett virker den. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
ooops Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Har en 350w (gammel modell med tempstyrt utsug). Synes den bråkte fælt, byttet ut viftene, koblet til fanmates på begge og ble meeget fornøyd. [ Denne Melding var redigert av: ooops på 2002-08-15 00:21 ] Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Hmm merkelig, jeg har denne dere sier bråker, men jeg hører den ikke, jeg har bare en taisol en Seagate 80gig og en 19dB vifte så maskinen min har ikke nok til å overdøve etter det dere forteller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå