Gå til innhold

Rykker RBK ned i år?

Poor Leno

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Real Madrid har jo fått "bank" på Lerkendal før ;)

Stemmer, den kvelden gråt jeg gledestårer på Adidas-tribunen. \m/

Du var ikke den eneste.

Hadde vært gøy med reprise i november.

*håpe på minusgrader*

RBK vil aldri bli det samme som dengang. Sorry å måtte si det. Men det kan hende at Start eller VIF kan bli sånn om noen år (aller helst VIF, da...)

Lenke til kommentar
RBK vil aldri bli det samme som dengang. Sorry å måtte si det. Men det kan hende at Start eller VIF kan bli sånn om noen år (aller helst VIF, da...)

Rosenborg kan bli større enn det de var, men de får følge av lag som f.eks VIF og Start.

En ny æra har blitt innledet på Lerkendal.

Lenke til kommentar

Vel Start har vært god i en sesong, å har stort sett hatt lite skader. Vif har imponert, men har fortsatt langt opp til RBK.

Nei Rbk kommer nok tilbake, å nå har de i tillegg fått en skikkelig trener som jeg tror kan lede dem til stor suksess både her hjemme og i europa. Uansett hva folk sier så kan ikke norske lag spille som Real i CL, vi må være mer defensiv for vi har rett å slett ikke de samme kvalitetene.

Nei hodestyrke og fysisk er nok våre fremste våpen.

Btw, heia TIL.

Lenke til kommentar

Ja her var det jo usedvanlig mange usaklige kommentarer samlet i en post.

1. Rosenborg har bedre økonomi enn noe annet lag i Norge (jeg spytter i resten av Norden også). Penger er tross alt det viktigste, med tanke på suksess, for et profesjonelt fotballag. De kan betale lønninger til sine spillere i tiår fremover uten å nærme seg budsjettet andre tippeligalag sliter med.

2. Rosenborg har uten tvil den beste spillerstallen i Norge.

3. Rosenborg har hatt ekstremt store trenerproblemer i det siste som har ført til at de har gått fra å være totalt overlegne i Norsk tippeliga, til å bli sett på som en ufarlig motstander.

4. Rosenborg har en enorm erfaring fra internasjonale kamper som knapt noe europeisk lag kan måle seg med. Så vidt jeg vet er det bare to lag som har vært med i CL flere ganger enn Rosenborg.

5. Rosenborg står nå i fare for å rykke ned til 1. divisjon. Dette ville vært en krise for norskfotball. Laget har virket som en spydspiss for fotballtalenter her tillands. Uten dette samlende laget vil Norge ha større problemer med å produsere gode spillere.

Med tanke på seriegullet heier jeg på Start!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...