Nevnarion Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ja, når man ser Molde - Rosenborg i dag så skulle man ikke tro det var Rosenborg som slo Olympiakos tidligere i uka. Lenke til kommentar
Gerrard Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Trodde på 4-1 før start og sjekka Unibet som hadde 55 i odds. På Bet365 gikk det ikke an å tippe på det (max 3-1). Men jeg hadde seff IKKE penger på tippekontoen og fikk ikke spilt Så tyyypisk at jeg tipper riktig resultat når jeg ikke better på det! Så Irriterende..en skarve tjuings hadde blitt over 1000 spenn Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det er så gøy å se at RBK ikke får til noe. Det er en fryd! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hva har egentlig skjedd med RBK? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 De kom til den virkelige verden. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) Hva har egentlig skjedd med RBK? Andre tippeligalag har blitt en del bedre, ingen tvil om det... Endret 18. september 2005 av jarmo Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Hva har egentlig skjedd med RBK? Andre tippeligalag har blitt en del bedre, ingen tvil om det... Det som er det morsomme er jo at RBK fremdeles er norges desidert beste lag, bare synd de ikke klarer å spille i hjemlig serie. Rosenborgs spill kan forklares med to ord: "mental sperre". Gutta er fantastiske fotballspillere, men nå har de rett og slett ikke hodet på rett sted. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 hvordan kan du si at RBK er norges DESIDERT beste lag? har du ikke fulgt med på hva som har skjedd de siste mnd i serien? Bare pga RBK vinner over Olympiakos (i EN kamp) som faktisk IKKE er det beste laget i verden...? Du har ikke akkurat fulgt med du... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Tanya: Du er ute på dypt vann. Jeg tør påstå at Rosenborg har norges beste lag, men de sliter rett og slett utrolig mye med psyken. Og bare la det være klart, hverken VIF, Viking eller Start ville vært i nærheten av å ta poeng nede i Hellas. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jeg vil tro at etter en god avslappende ferie fra eliteserien, vil Rosenborg komme tilbake med storm. Slår de Olympiakos slår de Start og Vålerenga. Litt tid, litt mental styrke og tro er alt som skal til for å gjøre underverker. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Det er så gøy å se at RBK ikke får til noe. Det er en fryd! Selv om jeg ikke er noe spesielt glad i fotball, så skal jeg si meg enig i det. Hadde vært litt morsomt hvis de rykker ned. Lenke til kommentar
SwedishMatch Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Rykker RBK ned blir jeg like bra som når Brann vinner serien En dag skal det skje, at Rosenborg rykker ne! Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Håper på det beste=) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 1-divisjonslag i Champions League Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Tromsø vant i dag og det gjør saken mer komplisert for RBK.. Endret 24. september 2005 av jarmo Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Det som er, er at rbk har ypperlige spillere, men de klarer ikke å spille sammen. For noen år siden gikk alt liksom i "klikk-klakk" spill, men nå.. feilpasning etter feilpasning. Det har også da selvfølgelig med mental instilling til spillerne. Hadde det vært opp til meg hadde Per Joar Hansen aldri fått rørt rbk! Et eksempel på udugeligheten til P.J.H.: Ligger under, noen min igjen. Tar ut spiss og setter Vidar Riseth på topp. De taper selvsagt, men likevel så klarer han å si til media at det han gjorde lyktes godt Huff å huff! Beklager dett, men jeg tipper på ODD i morgen Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 (endret) Ikke tvil om at tippeligaen har blitt mye bedre i år, mer penger til alle lagene, bedre trenere, spillere og anlegg osv. Seff vil alt dette der gå utover RBK som har vært så lenge på toppen... Endret 24. september 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 (endret) Da vinner RBK fortjent over Odd! En viktig seier, og tre gode poeng til RBK! Endret 25. september 2005 av Poor Leno Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Det er enten eller Forventer seier på onsdagen og nå da Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 (endret) Beklager dett, men jeg tipper på ODD i morgen mohaha odd-rbk: 0-6 :!: blir spennende i kveld da! Rosenborg skal spille mot Lyon er ikke carew der? Endret 28. september 2005 av M.F. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå