Jonki Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 hva er vel tippeligaen uten rosenborg? En liga med noen gode lilleputtlag. =) RBK har blitt et lilleputtlag Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Trur ikke RBK rykker ned. Det er 3 andre lag som er dårligere, som sannsynligvis kommer til å sloss om kvalikplassen. Trur Tromsø klarer kvaliken, og Molde og Ålesund rett ned. Trur også at Glimt redder plassen i år.....igjen. Og det med at RBK har den beste stallen i år er ihvertfall bare tull. Tabellposisjonen er jo et klart bevis på at det ikke er tilfelle.... mvh Pantera Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvis RBK rykker ned blir det popcorn og cola på meg Du heier på hvem lag? Hvilket lag han heier på - det må jo nesten bli Brann det? Alle holder jo med dem Det STEMMER faktiskd Brann for EVER Lenke til kommentar
BeNeFit Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Rosenborg rykker ikke ned, skaffer de nødvendige poengene nå på slutten. Rosenborg har blitt myyye dårligere, og de andre topplagene har blitt litt bedre. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Hvis RBK rykker ned blir det popcorn og cola på meg Du heier på hvem lag? Hvilket lag han heier på - det må jo nesten bli Brann det? Alle holder jo med dem Det STEMMER faktiskd Brann for EVER Ja, det ER mange bergensere her! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Er det bare meg eller spilte Rosenborg nettopp ut Olympiakos? 1-1 ved pause = uflaks Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 3-1, fantastisk! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Ja, det var helt sinnsykt. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Vel fortjent til RBK.. GRatulerer. Greier å skjerpe seg når det gjelder.. Espen Jonhsen har vel aldri vært så lang før..? Tror ikke RBK rykker ned, Vålerenga vinner selvfølgelig serien i år.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jøsses ! Bare helt rått av RBK å vinne i Hellas... Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 tror ikke rbk rykker ned Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 3-1!Rosenborg vant jo! I dag skal jeg begynne å tro på mirakler... Som en god RBK supporter jeg er,så tror jeg at RBK rykker opp Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 3-1!Rosenborg vant jo! I dag skal jeg begynne å tro på mirakler... Som en god RBK supporter jeg er,så tror jeg at RBK rykker opp Rykker opp fra hvor? Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 3-1!Rosenborg vant jo! I dag skal jeg begynne å tro på mirakler... Som en god RBK supporter jeg er,så tror jeg at RBK rykker opp Rykker opp fra hvor? 10. til 4. håper jeg... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Fy fayen så fullhår i baken RBK har, dei ligger kun få poeng frå nedrykk i Tippeligaen, men Olympiakos skal dei slå 3-1. Ballen er rund Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Tror ikke det alt avhenger av guttas fotballferdigheter for å si det sånn. I går var de nemlig norges desidert beste fotball-lag. Lenke til kommentar
XimeN Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Tror ikke det alt avhenger av guttas fotballferdigheter for å si det sånn. I går var de nemlig norges desidert beste fotball-lag. Ja, fotball har mye med psyke og innstilling å gjøre. Og det har vært borte fra rosenborglaget det siste året... Mn, etter "knusinga" av Olympiakos, må vi tro at selvtillit og innstilling til å vinne er tilbake i norges beste lag Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ja dei rykke ned..dei ligge under 4-1 for Molde no. Frå å vinne tippeligaen, je eg veit ikkje kor mange gongar til å rykke ned.. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Jeg har begynt å tvile sjæl nå ja.... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det skjer noe spesielt med Rosenborg i mesterligaen, slår Olympiakos, men nå ligger de under for Molde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå