Poor Leno Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Etter at Rosenborg idag gav bort en 2-0 ledelse til Viking, så resultatet ble 2-3, har jeg virkelig begynt å tenke på dette... Rykker RbK ned i år? Ville egentlig vært trist, for tippeligaen ikke ville blitt det samme uten. Og hvis de hadde rykket ned, hadde de fått en laaaaaang vei tilbake...! Er usikker selv..! Hva tror du? -Leno Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Tviler på at de ryker ned, men det blir med et nødskrik. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg har tenkt på det lenge, og ser mer og mer muligheten for at det faktisk kan skje. Det er like før jeg synes synd på dem nå. Selvsagt kan RBK rykke ned, akkurat som alle andre lag. At de har vunnet serien 13 år på rad, betyr ikke at de er "udødelige" (som mange ser ut til å tro) Det hadde vel vært trist for tippeligaen om de rykket ned, men tror også på den annen side at RBK selv kanskje hadde hatt godt av det. Nå har de ny trener, og når de likevel må bygge seg opp på nytt, så hadde det kanskje vært greit å begynne i 1. divisjon. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Tror at nedrykk på Roseborg hadde gjort dem sterkere igjen til neste år. Da hadde de fått litt av den mørbaken som mange lag har hatt gjennom de 13 åra rosenborg har toppa trona. Tviler på at det skjer, men alt går an. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Om Rosenborg ikke rykker ned så setter jeg de som favoritt til å vinne seriegull neste år. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Hvorfor tror du det da? Jeg er veldig usikker p akkurat dette! For lagene i den norske toppdivisjonen blir bedre og bedre! Tror på en åpen gullkamp til neste år jeg! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Rosenborg har en god stall, enorme ressurser, gode supportere, norges beste stadion + en vinnerkultur uten like. Tipper dette blir en oppvekker for Troillongan og at de vil stå opp av asken som en moderne fugl Fønix og igjen trone på toppen av Eliteserien. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Rosenborg har en god stall, enorme ressurser, gode supportere, norges beste stadion + en vinnerkultur uten like. Tipper dette blir en oppvekker for Troillongan og at de vil stå opp av asken som en moderne fugl Fønix og igjen trone på toppen av Eliteserien. Jeg - selvom jeg egentlig ikke er noen megafan - håper også at dette skal skje! Men "vinnerkulturen" er jo satt hardt på prøve nå..! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Tror ikke de rykker ned, dessverre. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Det er jo en teoretisk mulighet. La oss si at Molde og Tromsø vinner neste kamp, hva da? Hadde vært en sensasjon om de rykker ned.. Lenke til kommentar
Aisutora Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hvis RBK rykker ned blir det popcorn og cola på meg Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Hvis RBK rykker ned blir det popcorn og cola på meg Du heier på hvem lag? Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hvis RBK rykker ned blir det popcorn og cola på meg Du heier på hvem lag? Hvilket lag han heier på - det må jo nesten bli Brann det? Alle holder jo med dem Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hvis RBK rykker ned blir det popcorn og cola på meg samme her har en finger på VIF Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Etter at Rosenborg idag gav bort en 2-0 ledelse til Viking, så resultatet ble 2-3, har jeg virkelig begynt å tenke på dette... Rykker RbK ned i år? Ville egentlig vært trist, for tippeligaen ikke ville blitt det samme uten. Og hvis de hadde rykket ned, hadde de fått en laaaaaang vei tilbake...! Er usikker selv..! Hva tror du? -Leno haha.. håper trønderbartene rykker ned! fortjener det så j..... De har nok av penger til å komme seg fint opp igjen til neste år.. men ett år nede i søla er noe de trenger.. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 RBK rykker ikke ned, de er for gode for det! for nå begynner de å innse at de faktisk kan rykke ned. så da tar de seg ekstra godt sammen for å holde seg oppe hva er vel tippeligaen uten rosenborg? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 hva er vel tippeligaen uten rosenborg? En liga med noen gode lilleputtlag. =) Lenke til kommentar
blazern Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Rbk rykker ned, neste år blir betydningsløst. Så vinner Stømsgodset det som er sesongen 2006-2007. DET KAN SKJE! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Rbk rykker ned, neste år blir betydningsløst. Så vinner Stømsgodset det som er sesongen 2006-2007. DET KAN SKJE! vær litt seriøs ikke kom med sånne dumme innlegg Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 hva er vel tippeligaen uten rosenborg? En liga med noen gode lilleputtlag. Det er jo ikke nødvendigvis RBK som har blitt dårlige iår.. men at andre lag har blitt gode! Veldig gode! Så ikke kall de andre laga lilleput lag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå