knutby Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Akkurat nä studerer jeg pä Goethe instituttet i Berlin, sä lurte jeg pä om noen har noen inside tips om Berlin? Siden jeg skal väre har lenge er det ikke vits ä si at jeg burde ta meg en tur til Reichstag eller tv-tärnet siden det kommer jeg garantert til ä gjöre.. Tenker pä om noen vet om noen brae steder som ikke stär i Turistguiden, eller noen spesielle spisesteder. Det meste er av interesse! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 I kjellern på Europacenter så ligger Irish Pub - herlig utested. I Berlin selger de kanskje verdens deiligste øl - Berliner Kindl Pilsner. Toppetasjen i KaDeWe er verdt et besøk. Skal tenke meg litt om. Kommer mer senere. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 I kjellern på Europacenter så ligger Irish Pub - herlig utested.I Berlin selger de kanskje verdens deiligste øl - Berliner Kindl Pilsner. Toppetasjen i KaDeWe er verdt et besøk. Skal tenke meg litt om. Kommer mer senere. Europacenter - noted! (ja, gär rundt med notatbok om steder og dra til) Berliner Kindl Pilsner - tasted KaDeWe - already noted. Har ikke hatt tid, men mä säklart. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Toppetasjen i KaDeWe er verdt et besøk. Nest øverste etasjen er mye kulere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå