Gå til innhold

Syns du klara-klok.no-humor er morsomt?

Jørgen Sørheim

Ja, gjør du? Hæ?  

373 stemmer

1. 1. Ja, gjør du? Hæ?

• Under 16 år, syns det er rasende festelig!
      25
    • Under 16 år, ingen mening fra/til.
      33
    • Under 16 år, syns ikke det er særlig morsomt.
      43
    • Over 16 år, syns det er rasende festelig!
      69
    • Over 16 år, ingen mening fra/til.
      61
    • Over 16 år, syns ikke det er særlig morsomt.
      142

Anbefalte innlegg

En liten analyse av det foreløbige resultatet:

Personer under 16 år: [43 av 169] = [25%]

Av disse personene under 16 år er fordelingen slik mellom de tre første alternativene:

• syns det er rasende festelig! [12 av 43] = [28%]
  • ingen mening fra/til. [9 av 43] = [21%]
  • syns ikke det er særlig morsomt. [22 av 43] = [51%]

Personer over 16 år: [126 av 169] = [75%]

Av disse personene over 16 år er fordelingen slik mellom de tre første alternativene:

• syns det er rasende festelig! [30 av 126] = [24%]
  • ingen mening fra/til. [21 av 126] = [21%]
  • syns ikke det er særlig morsomt. [69 av 126] = [55%]

Min analyse av resultatene lyder slik: Alderen 16 år ser ikke ut til å skille noe særlig på andelen av forumbrukere som liker klara-klok humor eller ikke. Den lille forskjellen kan neppe tolkes til at brukerene legger av seg klara-klok humor ved en litt høyere alder med mindre alderen er svært høy da vi har relativt mange brukere opp til rundt 30år. Jeg tror heller at fordelingen av klara-klok humorister er relativt stabilt med alder og at folk som liker den type humor når de er 15 også vil like det når de er 25.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 7 måneder senere...

Egentlig er jeg 16 nå, men det er ikke så lenge siden jeg hadde bursdag så jeg stemte: "Under 16 år, syns ikke det er særlig morsomt."

Og jeg har aldri syntes noe annet. Er alt for mye bæsj, tiss og promp -humor blant den jevne ungdom helt klart, men som Simen1 sier syns jeg ikke helt at aldersvalget 16 er så veldig godt valg, det burde rett og slett være 18 eller 20, da tror jeg man nemlig hadde sett flere unge som hadde stemt og svart at de syntes det er er hysterisk morsomt enn de over 18 eller 20 år.

Er så leit at jeg ikke ble født tidligere igrunnen, føler ikke at jeg passer inn blant dagens ungdom, jeg deler for eksempel veldig få meninger med mine klassekamerater og synes at veldig mange av de har et altfor firkantet synspunkt på ting og ler av alt for mye som ikke bør bli ledd av. Og de snakker om at de er i mot folk som mobber, men så å si alle på skolen syns likevel det er helt fint at en av utlendingene her på skolen blir rakket ned på i et sett og mange slenger inn en kommentar selv til han i ny og ne. Mange i min generasjon er rett og slett ikke helt riktig skrudd sammen og jeg beklager nå på vegne av min egen generasjon.

Og en ting er meningen folk har her på forumet, men en annen ting meningen de har når de er med venner. Er nok mange som ikke tør å si og snakke om sin egen virkerlige mening med vennene sine da er det liksom enklere å si at de er enig med vennene sine. Jeg er blant en av de som står for mine meninger også blant venner og det går helt greit, men det har nok med at jeg har heldig i valget av venner og valgt de med omhu.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Heisann! Jeg er en gutt på 14 som har et problem: Da jeg var liten, hadde jeg en operasjon for å vide ut forhuden min. Senere satt huden fast nederst på penishodet. Rundt hele. Jeg fikk det vekk etter noen år, så nå er nesten alt normalt, unntatt en ting; det sitter igjen en liten "streng" med hud som ikke vil løsne på siden av penishodet, mellom "stanga" og hodet.

Hvordan skal jeg få fjernet denne? Jeg kan ikke dra den av sånn som jeg gjorde med resten, det gjør for vondt her.

Hahahahah!

Lenke til kommentar
Heisann! Jeg er en gutt på 14 som har et problem: Da jeg var liten, hadde jeg en operasjon for å vide ut forhuden min. Senere satt huden fast nederst på penishodet. Rundt hele. Jeg fikk det vekk etter noen år, så nå er nesten alt normalt, unntatt en ting; det sitter igjen en liten "streng" med hud som ikke vil løsne på siden av penishodet, mellom "stanga" og hodet.

Hvordan skal jeg få fjernet denne? Jeg kan ikke dra den av sånn som jeg gjorde med resten, det gjør for vondt her.

Hahahahah!

6068466[/snapback]

Morsomt :)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke det er noe festelig. Jeg har selv brukt tjenesten til en del ting.

Uansett, når folk spør om man bli gravid av å svelge sæd, så må man jo bare fnise litt. Helt ærlig, er det mulig å være så kjett ?

Jaja, ikke efstelig, er 18 år

Lenke til kommentar
Jeg er over 16, og jeg er vel en av de første her som innrømmer at JA, jeg synes den tråden som var nevnt, var morsom. Jeg lo godt av den. Ikke dermed sagt at jeg synes det er morsomt med misbruk av klara-klok-tjenesten, men likevel.

Jeg sier ikke at det er denne såkalte promp-og-tiss-og-bæsj-humoren som er morsom, for det synes jeg ikke er morsomt. Men det Q/A som var nevnt i den tråden, var ganske lattervekkende å lese, når man tenker seg situasjonen. Som sagt, self-ownage.

4820159[/snapback]

Skriver under på den jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...