Gå til innhold

Syns du klara-klok.no-humor er morsomt?

Jørgen Sørheim

Ja, gjør du? Hæ?  

373 stemmer

1. 1. Ja, gjør du? Hæ?

• Under 16 år, syns det er rasende festelig!
      25
    • Under 16 år, ingen mening fra/til.
      33
    • Under 16 år, syns ikke det er særlig morsomt.
      43
    • Over 16 år, syns det er rasende festelig!
      69
    • Over 16 år, ingen mening fra/til.
      61
    • Over 16 år, syns ikke det er særlig morsomt.
      142

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg blir så ufattelig forbanna på alle krekene som sender inn falske spørsmål til Klara. Her sitter de og prøver å yte en gratis tjeneste til ungdom så er det noen idioter som bruker opp deres 'dyrebare' tid med tull og fanteri. Håper de som "skryter på seg" incesthistorier og lignende får smake sin egen medisin(:dremel:). Sånn skal man nemlig IKKE spøke med!

x2

Lenke til kommentar
Ser med en viss skepsis på enkelte menneskers sans for humor når jeg leser tråder som denne. Kanskje det bare er meg som har blitt gammel og gretten på mine gamle dager, eller vi har blitt oversvømt av promp-og-tiss-og-bæsj-kniiiiiis!-folk (i mangel av et bedre ord).

Noen av historiene er jo faktisk litt morsomt. Ikke pga. tiss/promp/etc., men fordi det er en flau situasjon. Alle har vel opplevd situasjoner (ikke nødvendigvis noe seksuelt) som er ubehagelig eller flau, men som i etterkant blir morsom.

Incesthistorier blir litt for alvorlig til at jeg ler av det. Ergo er det ingen av alternativen som jeg føler er riktig svar.

Lenke til kommentar

Jeg er over 16, og jeg er vel en av de første her som innrømmer at JA, jeg synes den tråden som var nevnt, var morsom. Jeg lo godt av den. Ikke dermed sagt at jeg synes det er morsomt med misbruk av klara-klok-tjenesten, men likevel.

Jeg sier ikke at det er denne såkalte promp-og-tiss-og-bæsj-humoren som er morsom, for det synes jeg ikke er morsomt. Men det Q/A som var nevnt i den tråden, var ganske lattervekkende å lese, når man tenker seg situasjonen. Som sagt, self-ownage.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
du får nok et mer seriøst stemmemønster hvis du hadde skrevet noe annet enn ROFLOL2k!...

Man snakker da ungdommens sprog. :)

Men, greit, fikset.

Hva har alder med humor og gjøre? Kjenner flere 16 åringer som ler hvis en annen promper :shrug:

18 åring som drikker en øl så er ham 'full' :roll:

Men.. jeg har ganske elendig humor selv.

Og ja, synes en del av det på klara klok er morsomt. Får latteranfall i nattens mulm og mørke :)

Klara klok > Humor911.no :)

Lenke til kommentar
Jeg blir så ufattelig forbanna på alle krekene som sender inn falske spørsmål til Klara. Her sitter de og prøver å yte en gratis tjeneste til ungdom så er det noen idioter som bruker opp deres 'dyrebare' tid med tull og fanteri. Håper de som "skryter på seg" incesthistorier og lignende får smake sin egen medisin(:dremel:). Sånn skal man nemlig IKKE spøke med!

x2

Må si meg enig med Pedersen her, synd at så mange skal misbruke en tjeneste som sikkert er nyttig for mange.

Lenke til kommentar

Over 16 år, ingen mening fra/til.

Noen ganger kan det være artig å lese div. klara-klok.no-humor tråder her i OT-Baren, eller tråder med ting relatert til det. Noen tråder er morsomme, men noen tråder kunne starterne spart seg for. I don't care anyways.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...