mo1900 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Er litt usikker på hvor jeg skal legge denne, så jeg prøver her Bilder som har blitt borte, er det mulighet å finne dem igjen ? Hadde bilder liggende i en mappe under mine bilder. Så skulle jeg overføre et bilde fra mobil-kamera til mine bilder, men infrarød startet fra pc`n i steden for fra mobilen, jeg fikk stoppet overføringen fra pc til mob men når jeg skulle åpne noen bilde-mapper idag så var de blitt borte. De er ikke i papirkurven. Lenke til kommentar
aaandy Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hadde et tilfelle tidligere der pc`n min kræsja, og harddisken var tilsynelatende helt tom/blank når jeg fikk den over i en annen pc, det som gjorde susen for meg var programmet: GetDataBack, det fant tilbake alt jeg hadde på harddisken, og til og med ting jeg hadde slettet for lenge siden.. aaandy Lenke til kommentar
mo1900 Skrevet 12. september 2005 Forfatter Del Skrevet 12. september 2005 Takk for det.. det tenkte jeg ikke på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå