wilai Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 eg ser at football manager støtte for mac så eg lure på om det funke på linux (ubuntu) vurdere og skifte til linux nå eg har win xp home og er drit lei av windows nå Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hva med å kjøre dual-boot? Eller eventuel en virtuell maskin som VMWare? Du kan jo alltids prøve å wine det, men jeg tviler litt på at det vil fungere. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 hmm win xp keyen min funke ikkje lenger må vente sikker ca halvt år til eg kan bruke den så eg kan ikkje kjøre dual boot tru eg og hva er VMWare Lenke til kommentar
kryppe Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 tror nok at football manager fungerer sammen med cedega / transgaming Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 tror nok at football manager fungerer sammen med cedega / transgaming Kanskje Siden navnet høres ut som en kjip tekstbehandler og grafikk som kabal, er det veldig god sjanse for at spillet kan kjøres feilfritt i cedega/wine. Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Spillet går feilfritt hos meg. Funker som bare det! Endret 11. september 2005 av Svendheim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå