SuperPjokkeN Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Er det mulig? Å installere f.eks Ubuntu på harddisken til dreamboxen min og kjøre den som dualboot sammen med tv-systemet? Burdte jo være det Streame install fra cd-rom over LAN, eller fra FTP eller lignende? og et annet spørsmål, hvilke programmer trenger jeg for å kunne streame videoer fra PCen til dreamboxen? Endret 10. september 2005 av SuperPjokkeN Lenke til kommentar
dabear Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 og et annet spørsmål, hvilke programmer trenger jeg for å kunne streame videoer fra PCen til dreamboxen? samba + en mediaspiller(xine, totem, vlc) funker bra Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 og et annet spørsmål, hvilke programmer trenger jeg for å kunne streame videoer fra PCen til dreamboxen? samba + en mediaspiller(xine, totem, vlc) funker bra takk:) Da installerer jeg Samba på DBen og streamer fra VLC media player på pcen min da? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Du trenger ikke samba, det funker fint å streame fra ftp, som følger med dreambox. Er det forresten noen som vet om en irc-klient som kjører på dreambox? (I en ferdig kompilert pakke, som det bare er å pakke ut og kjøre.) Endret 10. september 2005 av zyp Lenke til kommentar
SuperPjokkeN Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Du trenger ikke samba, det funker fint å streame fra ftp, som følger med dreambox. Er det forresten noen som vet om en irc-klient som kjører på dreambox? (I en ferdig kompilert pakke, som det bare er å pakke ut og kjøre.) Genialt;) Noen guide til hvordan jeg får et system for det oppe å kjøre på pcen eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå