Haraldson Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 With all do respect, Mr. Berg, det beste tipset fikk han i første post - HTMLdog.com! Det er jeg helt enig i - hvorfor skulle du ikke respektere meg fordi du sa det? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Mr.Berg: Kanskje fordi man ikke gidder å gi kontruktiv på ting som stort sett bare er tull. Helt uholdbart argument. Alle må begynne et sted, og det hjelper lite at den første feedbacken man får er lite konstruktiv, eller ikke konstruktiv i det hele tatt. Dette er jo akkurat det omvendte av hva man bør gjøre. Vil du/dere ikke hjelpe folk så får dere pelle dere ut av dette hjelpeforumet da. Herlighet. Dette var vel første gangen jeg har sagt at sida var fæl uten å ha sagt noe mer om hva som bør forbedres. Men så er vel dette det værste jeg har sett her hittil, så.. Men uansett, jeg har kommet med mange forslag, om han følger det eller ikke er opp til han. Sorry for mitt ene "usaklige" innlegg.. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Det er jeg helt enig i - hvorfor skulle du ikke respektere meg fordi du sa det? Poenget mitt var at det ikke er vits at alle skal repetere HTMLdog.com, fordi det rett og slett ikke er så mange bedre tips for de som er ganske ny innen HTML. "With all do respect" var bare for å virke litt tøff. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Det er jeg helt enig i - hvorfor skulle du ikke respektere meg fordi du sa det? Poenget mitt var at det ikke er vits at alle skal repetere HTMLdog.com, fordi det rett og slett ikke er så mange bedre tips for de som er ganske ny innen HTML. "With all do respect" var bare for å virke litt tøff. Å skrive kun htmldog.com er like dårlig som å komme med "dette var jævlig stygt". Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Men uansett, jeg har kommet med mange forslag, om han følger det eller ikke er opp til han. Sorry for mitt ene "usaklige" innlegg.. Jeg quotet deg, men snakket nok til noen flere. Men uansett, fint at det ser ut som du tok poenget i det jeg skrev, håper noen andre kanskje tenker litt mer over dette. DevN: Jeg har ikke repetert noe som helst jeg. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Han spurte hva folk syntes om siden, han fikk svar. Han fikk et tips - HTMLdog.com. Ser ingen grunn til at alle skal gi han det samme tipset, bare for å fortelle han hva han bør "forbedre". Han kan begynne å forbedre siden når han har lest guidene på HTMLdog.com. Om man er ny innen HTML, synes jeg HTMLdog.com er et fint tips. Det tar ikke lang tid å lese gjennom HTML- og CSS-guiden der heller. Men skal vi ende off topic-diskusjonen her? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Å skrive kun htmldog.com er like dårlig som å komme med "dette var jævlig stygt". Nei. Det kan faktisk komme noe konstruktivt ut av et besøk på HTMLDog, sure og nedsettende kommentarer har ikke samme effekt. DevN: It just started! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hmm, jeg gir meg ihvertfall for kvelden/natten. Fint at vi er enige om HTMLdog.com, da. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) . Endret 10. september 2005 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Mr Berg, htmldog er det eneste som kan hjelpe denne gutten. Vi kan ikke si: Du må slutte med <font> elementer pga deprecated statusen som kom for noen år siden. Breakelementer må sluttes å brukes til paragrafer - til paragrafer brukes paragrafelementet <p> osv osv OSV. Du sier du har sett lite til konstruktiv kritikk i det siste, og det er sikkert sant - men folk fortjener det rett og slett ikke! De prøver jo ikke engang! De lager noe skrap uten å lese et eneste ORD. Vi gir konstruktiv kritikk til dem som lager noe konstruktivt, og dette "Indian Ink" forsøket er for øvrig noe av det svakeste som er blitt fremmet for slakt i lange tider. Det jeg har sett mer til, er kritikk til de som kommer med kritikken. Det å rette på personer tenner enkelte personer her inne (uten å nevne navn). Hvis noen absolutt må kommentere noe, kommenter noe som virkelig er over streken. "Dette er jævlig. Du må begynne et sted, det er ikke rett på, men htmldog." Det er så forferdelig sant. La dette bare gå. Htmldog er nevnt av meg og en rekke andre i de første postene. For siste gang, Indian Ink: www.htmldog.com editen var bbcode Endret 11. september 2005 av Jonas Drange Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Du sier du har sett lite til konstruktiv kritikk i det siste, og det er sikkert sant - men folk fortjener det rett og slett ikke! De prøver jo ikke engang! De lager noe skrap uten å lese et eneste ORD. Er det over din fatteevne at alle må starte et sted? Kanskje de ikke kan bedre, er det forståelig for deg? Og, de leser ikke et ord. Neivel, så er det vår oppgave å gjøre noe med dette da, og ikke bare kjøre hodene deres dypere ned i søla. Kommentarene til folk som sier at folk ikke fortjener bedre osv. syns jeg er ekstremt selvsentrerte. Prøv å tenk litt større, alle sitter ikke nødvendigvis på de samme kunnskapene. Og kanskje fortjener dårlige kritikere kritikk, når de lirer ut av seg kritikkverdige kommentarer og innlegg. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Foreslår heller at han laster ned noen gode templates bygd på css, for derretter å gå gjennom kildekoden på dem.. Lærer mye mer da.. Spesielt siden han tydeligvis ikke vet en døyt om html og css. Det samme kan ha jo gjøre med andre sider på nettet. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 (endret) Du må slutte med <font> elementer pga deprecated statusen som kom for noen år siden. Breakelementer må sluttes å brukes til paragrafer - til paragrafer brukes paragrafelementet <p> osv osv OSV. Det jeg har lest er bøker. Men de var kanskje litt for gamle (anno 1997). Så jeg skal lære det nye fra www.htmldog.com. Takk til Jonas Drage. Nå vet jeg det også. edit: har vært borti templates basert på html, men skal sjekke opp css også. Endret 11. september 2005 av Indian Ink Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Have fun og lykke til Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Du må slutte med <font> elementer pga deprecated statusen som kom for noen år siden. Breakelementer må sluttes å brukes til paragrafer - til paragrafer brukes paragrafelementet <p> osv osv OSV. Det jeg har lest er bøker. Men de var kanskje litt for gamle (anno 1997). Så jeg skal lære det nye fra www.htmldog.com. Takk til Jonas Drage. Nå vet jeg det også. edit: har vært borti templates basert på html, men skal sjekke opp css også. De er bygd opp av begge delene, men poenget er at css styrer hvordan sida skal se ut, mens html fungerer som et skall for innholdet. Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Du kan finne noen guider/tips på Unrealized.org òg. Se også Oppslagsverk over artikler-tråden. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 ---> Min side <---- Og da synes jeg seffers at folk må sjekke den ut og si hva de synes. Den var litt sånn 1990. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå