Marti Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Ja topic sier vel det meste. Hvor kan jeg finne 3D Transform effekten i Photoshop CS 8? Jeg har lett vel og lenge nå, men finner ingenting. Jeg skal nemlig lage noe jeg fant i en tutorial, men jeg kommer jo ikke lenger enn steg 1 uten denne effekten (i tutorialen er antageligvis en annen versjon siden "3D Transform" ligger under Filters -> Render, men det gjør den ikke på meg.). Takk på forhånd for hjelp . Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Ikke 100% om jeg treffer riktig nå men filter>distort>spherize er dette det du sikter til tro? Lenke til kommentar
JKKLstudio Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hvis det er denne du sikter til, så ligger den der den skal i en lovlig fullversjon av CS2 FILTER > RENDER > 3D transform Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 CS 8 som det her blir skrevt er vel det samme som CS. CS2 = PS 9.0 Lenke til kommentar
Marti Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Rikitg paalwa . Jeg har ikke CS2, men CS, som vil si Photoshop 8. Jeg fant nå ut at 3D transform ikke fulgte med CS, men måtte legges inn separat fra CD'en. Har gjort dette nå . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå