phax Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) da var det tid for å se finalen her.. takke være my man Goophy. Jeg likte ikke at ...... vant. Finalen sugde. finale episoden var bra nok den syntes jeg, men skulle jo helst sett at Jamile vant da, men det visste jeg jo ikke kom til å skje. Nick var jo en bedre danser.. men kjedeligere å se på for sånne som meg. edit: det står jo spoilers i headinga så trenger ikke være redd for å si at Nick vant. Endret 9. oktober 2005 av phax Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Næmmen herregud da! Når kom den jævla spoiler-advarselen opp?!?!?!?1har den vært der hele tiden? Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Næmmen herregud da! Når kom den jævla spoiler-advarselen opp?!?!?!?1har den vært der hele tiden? hæhæhæ..! ja den har jo stått der hele tiden, bare sjekk første innlegg, ikke redigert eller no. Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Møkk må lære deg å lese frøken. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 finale episoden var bra nok den syntes jeg, men skulle jo helst sett at Jamile vant da, Joda.. den var vel grei nok.. Men jeg har egentlig aldri likt Nick heller da.. Jamile var mye mer undeholdende.. Var egentlig litt sykt at Ashlè kom på 4. plass.. Hun er jo sinnsykt god, bedre enn Melody IMO. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg bare fortsetter å leser hva dere skriver Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Joda.. den var vel grei nok.. Men jeg har egentlig aldri likt Nick heller da.. Jamile var mye mer undeholdende.. Var egentlig litt sykt at Ashlè kom på 4. plass.. Hun er jo sinnsykt god, bedre enn Melody IMO. jepp, Jamile var mere my kinda dancer! Melody var liten og heit! så sånn er den saken! Hanne: nå har du bare deg selv å takke her altså, selvpiner! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg bare fortsetter å leser hva dere skriver jeg leste på et annet forum før jeg fikk sett finalen også phax: Melody var penere enn Ashlè, men hun var mindre tilpassende til andre stiler. (synes jeg) Alle hiphop dansene Jamile gjorde var jo dritfet. Og så likte jeg soloen til Jonnis (den siste, når han røk ut). Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 phax: Melody var penere enn Ashlè, men hun var mindre tilpassende til andre stiler. (synes jeg) Pffh, pen og lav overveier sånne detaljer! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Jeg bare fortsetter å leser hva dere skriver Ja! Lesles les! So you think you can dance er gøy Lenke til kommentar
mr_lf Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 Sesong 2 har startet i USA, det har kommet tre episoder allerede. Adution i New York og Charleston i en dobbel episode som nummer en, LA som nummer to, og Chicago i nummer tre. Nigel Lythgoe er med i alle episodene, mens de to andre dommerene som bestemmer hvem som kommer videre varierer. Mia Michals, Mary Murphy, Dan Karaty, Brian Friedman, Shane Sparks, Doriana Sanchez (koregraf av disco-, og pop-routinsa forrige sesong) og Ron Montez (koreograf av mange ballromroutines forrige sesong). Denne gangen kan dommerene sende deltakerene rett til Hollywood, beholde dem til koreografi etter autionene eller sende de hjem. Det er like morsom som forrige gang! En del kjente fjes er her igjen. Blandt annet dukker Ryan opp for å backe opp gruppa si, The SixStep Crew, og den litt for selvsikre Nigel Hope ("I'm Nigel Hope, and i'm great!"). Har du ikke amerikansk TV bør du lete litt rundt på nettet etter klipp osv. Blandt annet YouTube har et godt utvalg. Sendeskjema, episodeguide og rating finnes på tv.com. Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 4. juni 2006 Del Skrevet 4. juni 2006 jeg lastet ned alle episodene 10 uker før de kom på TV. Nei, jeg likte det ikke så mye, ikke når det var kjedelige danser, men flip-trick-whatever dansene er kule. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå