Propaganda Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Propaganda: er vel bare å begynne det da! njaa..føler meg litt dust hvis jeg skal begynne med det i 20 års aldern Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jamile sine moves i episode 9 var helt syke. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Jamile sine moves i episode 9 var helt syke. Enig der.. Morsomt at han alltid trekker "ballroom" Lenke til kommentar
phax Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 (endret) isj, ryan gikk ut... nå er det bare Jamile igjen som jeg virkelig liker der.. Endret 18. september 2005 av someday. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 isj, ryan gikk ut... nå er det bare Jamile igjen som jeg virkelig liker der.. Håper ikke alle teenage jentene stemmer på Artem. Lenke til kommentar
EVH Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Jeg liker egentlig ikke dansing, men synes denne serien er morsom å se på. Folka er jo villt bra. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Meget spesielle noen av dem, haha.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Synes synd på Artem som må danse freestyle når han er vant til å danse med partner. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 2. oktober 2005 Del Skrevet 2. oktober 2005 *Superbumpe denne tråden* Nå kommer også den norske versjonen av serien. Link Lenke til kommentar
haarod Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Noen som har sett dette programmet? Jeg har sett alle episodene til nå og må si det er helt konge. Noen av danserne er helt syke, spesielt Ryan. Begynner å bli litt lei "panelet som disser"-konseptet, men det går greit i dette programmet, da de ikke er sååå frekke (snakker om finalerundene, ikke auditions). Det er i dag? Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 *Superbumpe denne tråden* Nå kommer også den norske versjonen av serien. Link kolt! det kan jo bli veldig så morsomt det! Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 hm.. bømpe litt her, er det ikke kommet flere episoder en 10? synes det er lenge siden jeg har sett noe nå.. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det har kommet 12. Finalen gikk på onsdag. Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 holy crap! *rusle meg en tur ut på verdensveven..* Lenke til kommentar
diversity Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 http://www.anthonybryantimprov.com/index.htm Noen som husker han? :!: Anbefaler å se filmen der inne Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 Haha. Fyren er definitivt bedre å både danse og synge enn meg, men syngingen var kanskje ikke det som var mest å skryte av. Morsomt at han tok med den delen av dansingen hvor det ser ut som han holder på å gå på trynet (han går opp på en hånd). Noen her som skal eller har meldt seg på den norske versjonen av programmet? Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 gud han fyren der burde holde kjeft, legge unna drillstaven å fokusere på dansinga.. da hadde jeg kanskje gidda sett ferdig filmen.. faen så irriterende at jeg ikke klarer finne episode 12 noen plasser! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 faen så irriterende at jeg ikke klarer finne episode 12 noen plasser! You've got PM. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. oktober 2005 Del Skrevet 8. oktober 2005 da var det tid for å se finalen her.. takke være my man Goophy. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 da var det tid for å se finalen her.. takke være my man Goophy. Jeg likte ikke at ...... vant. Finalen sugde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå