Gå til innhold

So You Think You Can Dance - hektet! (Spoilers)

Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

:!: :!: :!: lo meg skakk av han ene hvite karen som mente han kunne rappe og danse...først blei han eid i en rap battle,så kunne han jaggu meg ikke danse no særlig heller.. :!: :!:

''Kanye,hit me up baby,we can do this,i made this in my bedroom''

:!: :!:

det var jo helt konge :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:!: :!: :!: lo meg skakk av han ene hvite karen som mente han kunne rappe og danse...først blei han eid i en rap battle,så kunne han jaggu meg ikke danse no særlig heller.. :!: :!:

:!: :!:

Ja han var jo helt på trynet hehe. Derimot han som utfordret ham til "duell" var jo ganske god til å både rappe og danse.

Lenke til kommentar
:!:  :!:  :!:  lo meg skakk av han ene hvite karen som mente han kunne rappe og danse...først blei han eid i en rap battle,så kunne han jaggu meg ikke danse no særlig heller.. :!:  :!:

:!:  :!:

Ja han var jo helt på trynet hehe. Derimot han som utfordret ham til "duell" var jo ganske god til å både rappe og danse.

yea,var ikke akkurat hardcore rim han slang ut,men han burna jo mr.wannabe-black-rapper hehe

Lenke til kommentar
Hektet på dette programmet? Så det for første gang i dag og hvis det var opp til meg så kunne de godt kuttet det ut med en gang. Programmet var rett og slett gørr kjedelig, men så liker jeg ikke dans/ å danse heller.

:yes:

Så tre minutter mens det var reklame på en annen kanal, til dags dato et av de mest idiotiske programmene som har blitt laget.

Lenke til kommentar

Så tre minutter mens det var reklame på en annen kanal, til dags dato et av de mest idiotiske programmene som har blitt laget.

så du synes altså at nannyhjelpen, date my mom, elimidate, bachelor 1-2-3-4-5-6-7, bill mrk bryllup, osv osv er bedre programmer?

hm.. jaja, hver sin smak.

personelig synes jeg dette programmet er ganske ok, liker å se folk med slike sinnsyke talenter. har god tro på at programmet blir bedre etterhvert som disse audition rundene blir ferdig og bare de beste av de beste sitter igjen.

Lenke til kommentar

så du synes altså at nannyhjelpen, date my mom, elimidate, bachelor 1-2-3-4-5-6-7, bill mrk bryllup, osv osv er bedre programmer?

Nei de kommer inn i samme gruppe med tv programmer. Ting jeg ikke ser på. Sleng på alt av såpeserier så er vi i mål.

Kan vel ganske enkelt summere opp med et enkelt ord: SØPPEL!

Lenke til kommentar
Uhm, hvordan kan du ikke synes at et program med profesjonelle dansere ikke er imponerende?

Vent til finalene du, det de gjør der er rett og slett sykt.

Fordi dans interesserer meg midt i brunøyet, det er ikke verre en det. Plus at jeg har en relativ stor avsmak på den type programmer, om det er reality serier eller ting som idol. Er dritt lei, det er jo snart ikke annet som går på tv mer.

Derfor kommer dette inn i kategorien SØPPEL og jeg ser ikke på det. Så slipper jeg å irritere meg over det.

Lenke til kommentar

Propaganda: er vel bare å begynne det da!

har begynt å se litt mere på dette programmet nå, sett til og med halve episode 6 og nå begynner det jo virkelig å bli bra. episode 1 og 2 var så som så, episode tre var en liten opptur mens episode 4 var virkelig en bortkasta timet i livet mitt. episode 5 derimot var bra igjen, virker som det er nå førsta at programmet virkelig starter.

så nå skal jeg hive meg på en maraton med episode 6 -9. :wee:

håper bare det ikke blir for mye flashback og blabla, amerikanerne er eksperter på unødvendige gjentakelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...