Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Noen som har sett dette programmet? Jeg har sett alle episodene til nå og må si det er helt konge. Noen av danserne er helt syke, spesielt Ryan. Begynner å bli litt lei "panelet som disser"-konseptet, men det går greit i dette programmet, da de ikke er sååå frekke (snakker om finalerundene, ikke auditions). Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 bare sett den episoden som gikk på tv forrige uke og må si jeg ble litt skuffet.. hadde håpet på litt mere humor og slikt som i idol f.eks. men har tro på at det blir bedre etterhvert som de blir ferdig emd disse audtition rundene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Hollywood-uken og finalerundene er betraktelig bedre enn audition-episodene. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Jeg så litt på TVNorge, men tok på en annen kanal.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Ganske hekta jeg også nå.. Sitter å venter på episode 5 Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Synes det var dritkult da jeg så det på tirsdagen. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Synes det var dritkult da jeg så det på tirsdagen. tirsdager klokka? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. september 2005 Rapporter Del Skrevet 10. september 2005 Synes det var dritkult da jeg så det på tirsdagen. tirsdager klokka? Søndag 11. september 15:30-17:00 Underholdning So You Think You Can Dance (1) (R) Tirsdag 13. september 20:30-21:40 Underholdning So You Think You Can Dance (2) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 oj oj, tror jeg er hektet allerede! dette skal bli underholdene framover Lenke til kommentar
diversity Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 oj oj, tror jeg er hektet allerede!dette skal bli underholdene framover velkommen i klubben Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 11. september 2005 Rapporter Del Skrevet 11. september 2005 jo, takk^^ Var så kult med han mørke gutten(kan jeg si neger) fra new york som var en smule overvektig! han var så søt kunne jo virkelig å shake ræva da! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 oj oj, tror jeg er hektet allerede!dette skal bli underholdene framover Har hatt lyst til å se en episode for å se om det er noe bra. Har bare ikke kommet så langt, så i morgen sitter jeg kanskje klistret til TV'en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Var så kult med han mørke gutten(kan jeg si neger)... Afro-amerikaner? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Genialt show. Blake og Nick er de overlegent beste sånn helhetlig blant guttene ihvertfall. Gale ferdigheter på de to. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Genialt show. Blake og Nick er de overlegent beste sånn helhetlig blant guttene ihvertfall. Gale ferdigheter på de to. jeg liker ikke Blake.. flink å danse, men stygg fyr Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Who cares? Han har peil. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Who cares?Han har peil. jeje.. Liker Ryan og Jamail (?) best jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. september 2005 Rapporter Del Skrevet 12. september 2005 Blake og Nick er de overlegent beste sånn helhetlig blant guttene ihvertfall. Synes ikke Nick er noe i det hele tatt. Craig var ekstremt dyktig, men som diversity er også mine favoritter Ryan og Jamile. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 :!: :!: :!: lo meg skakk av han ene hvite karen som mente han kunne rappe og danse...først blei han eid i en rap battle,så kunne han jaggu meg ikke danse no særlig heller.. :!: :!: ''Kanye,hit me up baby,we can do this,i made this in my bedroom'' :!: :!: Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. september 2005 Rapporter Del Skrevet 13. september 2005 :!: :!: :!: lo meg skakk av han ene hvite karen som mente han kunne rappe og danse...først blei han eid i en rap battle,så kunne han jaggu meg ikke danse no særlig heller.. :!: :!: ''Kanye,hit me up baby,we can do this,i made this in my bedroom'' :!: :!: Han var fantastisk. Trodde jeg skulle dø av latter :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå