Lantador Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 HAr kjøpt meg boken PHP Essentials! og nå skal jeg gjøre følgende: .1 Delete the value assignment statemens for $price and $quantity. Her er coden. Code: <?php $price = 10.00; $sales_tax = .0825; $quantity = 4; $sub_total = $price * $quantity; $sales_tax_amount = $sub_total * $sales_tax; $sales_tax_pct = $sales_tax * 100; $grand_total = $sub_total + $sales_tax_amount; $fmt_price = sprintf("%0.2f",$price); $fmt_sub_total = sprintf("%0.2f",$sub_total); $fmt_sales_tax_amount = sprintf("%0.2f",$sales_tax_amount); $fmt_grand_total = sprintf("%0.2f",$grand_total); echo "<p>You ordered $quantity bags of coffee.</p>"; echo "<p>Bags of coffee are $$fmt_price each.</p>"; echo "<p>Your subtotal is $$fmt_sub_total.</p>"; echo "<p>Sales tax is $sales_tax_pct% in this location.</p>"; echo "<p>$fmt_sales_tax_amount has been added to your order.</p>"; echo "<p>You owe <u><strong> $$fmt_grand_total </strong></u> for your coffee.</p>"; ?> hva skal jeg slette? Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Hint; Slett den plassen der verdien for dei nevnte variablane vert satt... mvh., Vegard, moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå