Gå til innhold

Sharp 902? Noen som har erfaringer..

sir-alex

Anbefalte innlegg

Jeg vurdere å kjøpe meg en Sharp 902, uten operatørlås. Noen som har erfaringer med denne mobilen??

Hvordan er den?

Hvordan er kamerat? Kan den konkurrere med SE k750i...

Skjermen?

Hvordan tror dere denne er??

Litt info om den:

-3g

-240x320 piksels skjerm

-2 megapiksel kamera, med 2x optisk zoom.

-minnekort.

Info om Sharp 902

Håper på mange svar

Sir-alex

sharp4ov.th.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sharp har jo alltid blitt rost for skjermene, så jeg tipper den holder en høy standard som de andre modellene. Er vel en bedre type TFT også, GS Silicon eller noe.

Ellers er den vel rimelig stor, og ganske dyr også, men du får jo utrolig mye på kjøpet da, så den er nok verdt det.

Kameraet er nok på samme linje som K750i om ikke bedre.

Husker hvertfall Sharp GX30 hadde det beste 1 megapiksel-kameraet på markedet når den kom.

Mer kan ikke jeg si.

Lenke til kommentar

Har eid en slik en stund, men solgte den i forrige uke da jeg kjøpte meg en 903 fra UK.

Knall skjerm og tar bra bilder, men har unødig knotete menyer (trykke ørten ganger for å sende en SMS f.eks) og er ganske tung. Ellers synes jeg ikke den kan sammenlignes med K750i i det hele tatt egentlig.

Hvis du vil ha en slik telefon ville jeg vel heller droppe 902'sh'en og gå for en 903 i stedet. Den er akkurat blitt lansert (902sh fases vel ut nå så vidt jeg har skjønt) i UK og Japan (903sh) nå. Jeg er meget godt fornøyd med denne, den tar de desidert beste bildene jeg har sett så langt med mobiltelefon (3.2 mp og 2 x optisk zoom). Ellers har den fortsatt de samme knotete menyvalgene her og der som 902sh'en :-/

Endret av KontraBass
Lenke til kommentar
Greit at du fikk kjøpt en 903 from England, men spørsmålet er hvordan i verden har du fått den unlocked. For det finnes ingen operatøråpner ennå og alle Sharp 903sh er forsatt låst til Vodafone japan.

Engelsk 903 får man låst mot å betale en sum til Vodafone. Min er låst opp på den måten av han jeg kjøpte den av. Japansk 903sh er det i skrivende stund ikke mulig å få låst opp på noen måte så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
daså, to kameraer?

hvor mye koster den sånn ca. i butikken? sverige f.eks.?

edit: noen netbutikker? svenske helst.

Jepp, to kameraer. Et foran og et bak :thumbup: Det er prisen i Sverige jeg nevnte da, den ligger på rundt 5000 cirka. (låst til vodafone)

Hvis du søker litt omkring, så finner du sikkert noen som selger billig;)

Lenke til kommentar
jeg har søkt så mye at jeg har vondt i handa..finner ingen.

Det ligger en 902sh til salgs på QXL og en på bruktmarkedet her ser jeg. Hvis du ikke _må_ ha en ny da. Om det er billig eller dyrt får du nesten avgjøre selv..

Vi må prøve å holde oss, til tråden :thumbup: Ikke noe salgs annonse

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar
jeg har søkt så mye at jeg har vondt i handa..finner ingen.

Det ligger en 902sh til salgs på QXL og en på bruktmarkedet her ser jeg. Hvis du ikke _må_ ha en ny da. Om det er billig eller dyrt får du nesten avgjøre selv..

Vi må prøve å holde oss, til tråden :thumbup: Ikke noe salgs annonse

Da har du nok misforstått litt Alex. Jeg skal ikke selge noen ting. Han skriver at han ikke har funnet noen nettbutikker som har 902sh når han søkte. Jeg opplyste derfor om at han muligens også kunne skaffe seg denne telefonen her hjemme i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...