Kevlar Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Sender jeg en vare til "hvemsomhelst" uten grunn, kan jeg jo ikke kalle det tyveriforsøk! Ikke kan du dømmes for noe heller! Hadde gått med på å møtes på hallveien, en liten kompensasjon eller noe gratis til den andre maskinen hadde jo vært greit for min del. Du er fullt klar over at pcen ikke er din, ergo er du også klar over at det er ulovlig å beholde den. "At det ikke er din skyld" hjelper lite når det er du som tar beslutningen om å prøve å svindle dem. Hva skal det kompenseres for her? Du har ikke akkurat lidd skade. Dell refunderer sikkert gjerne hvis du betaler porto for å sende den tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 (endret) Han har ikke gjort noe galt enda!! Han tenker bare på det!! Nettopp. Der hele essensen ligger. Det er rett og slett moralsk forkastelig å ikke melde fra om dette. Jeg har heller ikke fremstilt noen som tyv, men trådstarters respons tidligere i denne tråden kniver frem et budskap om at han ønsker å være så trass som mulig for sin egen vinning, det er DET jeg reagerer på! Steng denne tråden. Utviklingen begynner å bli off-topic, og tenderer til personangrep mot moderator. Dette er svært alvorlig. Endret 12. september 2005 av Slettet+9018234 Lenke til kommentar
UAM Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Steng denne tråden. Utviklingen begynner å bli off-topic, og tenderer til personangrep mot moderator. Dette er svært alvorlig. Det er nettopp derfor det ikke er bare for en moderator å uttale seg som privatperson. Når er sheriffstjernen av og når taes den på igjen. Men er forøvrig enig i at afseth har fått nok pepper nå, han forklarte at innlegget hans var misforstått, alle bør ha skjønt tegninga og videre kommentarer være unødvendig. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Denne tråden har gått i sirkler i ca 6 sider nå. Trådstarter har selv bedt om at den stenges, i likhet med flere andre brukere. Så da stenger vi den. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg