mr_lf Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Tenkte jeg skulle vise frem litt bilder til noen venner fra ferien i år. Men x1 sin 12.1" skjerm blir nokså liten når mange skal se på. Faktisk blir 19" litt lite også, så fant ut at jeg skulle se litt på tven, og mulighetenen som lå der. Egentlig ved å koble den stasjonære på den, iogmed at x1 ikke har s-video. Men når jeg snudde tven så jeg til min forbløffelse en vga inngang. Denne tven er fra fotball VM i starten av årtusenet, men likevel var den utstyrt med en hærskare av innganger. Jeg kicker opp laptoppen, og kobler i vga kabelen. Stolt som en hane går jeg inn på menyen til tven og legger til "Computer at VGA". Setter pcens til output intern og ekstern skjerm. Men tven kommer bare med følgene melding: " VGA-signal mangler, eller frekvens mangler, sjekk tilkobling." Bak meldingen suser bilde fra laptoppen opp og ned veldig uklart. Er det oppløsningen? Leste et sted at tven burde ha 640x480, og så lav oppløsning støtter ikke pcen min, såvidt jeg kan se. Hadde vært topp med kjappe svar! Pcen er en Dell X1, tven er en 32" Nokia widescreen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå