thechosen1 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Jeg har: -AMD Athlon 64 3700+ "San Diego" -MSI K8N Neo2-FX -1 GB (2x 512) Geil RAM -Samsung HDD 160GB -GeForce FX 5200 -MSI trådløst nettverkskort -Aopen DVD brenner 16x m. dual layer -CoolerMate viftestyring (4 vifter) -Silverpower strømforsyner 300W -Et midi tower (vet ikke merke, kjøpt på lokal data butikk) med plexi glass på siden med vifte i midten. tempratur måler med en blå skjerm i fronten under av/på knappen. Også er det to rør med lys på hver side forran på data som skifter farge. Endret 11. september 2005 av thechosen1 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Det jeg lurer på: *Hvor mange RAM slotter som er ledige, og hva er totalen med RAM HK`et kan ha? *Er det PCI-Express på HK`et? *Gammel er PC`en? *Er det i Stavanger området du bor? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg har: -AMD Athlon 64 3700+ "San Diego" -MSI K8N Neo 4 -1 GB (2x 512) Geil RAM -Samsung HDD 160GB -GeForce FX 5200 -MSI trådløst nettverkskort -Aopen DVD brenner 16x m. dual layer -CoolerMate viftestyring (4 vifter) -Silverpower strømforsyner 300W -Et midi tower (vet ikke merke, kjøpt på lokal data butikk) med plexi glass på siden med vifte i midten. tempratur måler med en blå skjerm i fronten under av/på knappen. Også er det to rør med lys på hver side forran på data som skifter farge. Har du tenkt til og selge den? Lenke til kommentar
thechosen1 Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Her er en link til hjemmesiden til HK: http://www.msi.com.tw/program/products/mai...ail.php?UID=649 Skrev feil i sta, det er ikke neo4 men Neo2-FX ikke PCI express Kan ha opp til 4GB RAM HK, RAM og CPU er nytt. Toweret er 1 år gammelt. DVD brenner kjøpte jeg litt før jul i fjor. Viftestyring m. vifter er ca et halvt år siden jeg kjøpte. Bor i Halden. Vurderer på å selge den, spørs hvor mye jeg får for den. Endret 10. september 2005 av thechosen1 Lenke til kommentar
anderse_zne Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Du sier du vurderer å selge den, men det spørs hvor mye du får for den. Hvor mye skal du ha for å selge den a? Lenke til kommentar
thechosen1 Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Jeg ser på qxl at folk kjøper noe lignende data for 7000kr +/-. jeg selger den seff til den som byr høyest Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg ser på qxl at folk kjøper noe lignende data for 7000kr +/-. jeg selger den seff til den som byr høyest 7000++ er for mye tror nå jeg, men jeg vil gjerne kjøpe enkelt deler hvis du selger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå