DenimDemon Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Jeg har problemer med å fordele internettet mitt trådløst til laptopen min. har kjøpt meg en trådløs router smcwbr14-g i tillegg til modem/routeren Speedtouch 546i jeg fikk fra isp. Jeg får koblet meg til internett via kabel på begge routerne, men den trådløse vil ikke dukke opp sammen med de andre trådløs-nettverkene til naboene. har dobbeltsjekket alt av ssid og slått av all kryptering og blokkering. Er litt fersk når det gjelder nettverk og slikt, men jeg burde jo får til dette... noen som har noen tips? Endret 10. september 2005 av DenimDemon Lenke til kommentar
DenimDemon Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 fikk fikset det, men nå er det noe annet som er rart her. Uansett hvordan jeg kobler til internett og tester nedlasting- og opplastingshastighet er den omvendt assymetrisk. dvs at jeg får 100kb ned og 350 opp mens det egentlig skulle og burde vært omvendt.. noen som har vært borti noe sånt? er det isp-feil eller feil hos meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå