Andyax Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hei. I dag skal jeg arrangere Xbox linking med 8 stykker. Den ene xboxen har xbox live og derfor også de nyeste brettene til Halo 2. Den andre har ikke xbox live. Er det noen mulighet til å overføre Halo 2-brettene fra den ene xboxen til den andre? Jeg har ikke minnebrikke eller chippa xbox. Går det ann å overføre med nettverkskabel? Skal arrangere i dag, så flott om noen svarer ganske rask. Tusen takk mvh Anders Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Hvis du ikke har chip: NIKS! sorry. men det du kan gjøre er å logge di andre xboxene på Live-kontoen din får så å laste ned brettene. Har ikke prøvd dette!! var bare en tanke! kanskje brettene overfører seg selv hvis du hoster?? Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Heisann. Fin tanke du har der. Fikk ikke prøvd det desverre. Men for å være ærlig, så tror jeg faktisk ikke det går ann å overføre en xbox live konto uten minnebrikke. Noen andre som mener noe annet? Jeg fikk lånt en annen xbox med xbox live konto til slutt, så det gikk bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå