Sargent Fire Skrevet 12. august 2002 Del Skrevet 12. august 2002 Kan Chaintech 7VJL APOGEE socket A hovedkort, DDR få Raid tilfunksjon, og jeg lurer på vilke webshopper som selger dette kortet Lenke til kommentar
Laka Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Hvorfor velge ChainTec når du får dobbel ytelse med en av de større merkene. Abit, Asus, MSI, TyanTiger. Tenk etter, hvorfor trur du det er så vanskelig å finne en webshop som selger ChainTec hovedkort? Fordi ingen gidder å ta inn disse kortene fordi de ikke selger! Simpelt! Bedriten tjener ikke på det, å det gjør ikke du heller. -Lasse Lenke til kommentar
kim2004 Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 du er full av dritt lasseak. skal du uttale deg om noe så sørg for at du vet hva du snakker om. it butikken selger dette kortet. til din informasjon er kortet VELDIG bra det, bland de mere stabile kortene jeg har brukt. hvis du ikke tror meg sjekk litt rundt, har fått kjempe bra score i alle tester. det eneste som er synd er at det mangler raid, vil du ha raid kjøp et raid kort eller soyo kt333 ultra dragon. er så drit lei sånne ihugga asus fans (ikke noe galt med asus,men de er like bra/dårlige som de andre hk produsentene) Lenke til kommentar
Laka Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Mmm. Sikkert! Jeg vil gjerne se de testene! Ikke kom her med tomme påstander. Ja, ITbutikken tar inn dette kortet, å de er de eneste! Sier ikke at jeg er ASUS-fan, men det er bedre å satse på en produsent som er litt i lyset. -Lasse Lenke til kommentar
Mad_Max Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Den 2002-08-13 15:29, LasseAndreK skrev: Hvorfor velge ChainTec når du får dobbel ytelse med en av de større merkene. Abit, Asus, MSI, TyanTiger. Tenk etter, hvorfor trur du det er så vanskelig å finne en webshop som selger ChainTec hovedkort? Fordi ingen gidder å ta inn disse kortene fordi de ikke selger! Simpelt! Bedriten tjener ikke på det, å det gjør ikke du heller. -Lasse TULLING.... Du vet overhode ikke hva du prater om dette er jo et kanon bra kort.Man får også masse med på kjøpet.Jeg skulle gjerne hatt dette kortet. http://www.ocworkbench.com/2002/chaintech/...7vjl/7vjlp1.htm http://www.hardwarezone.com/articles/artic...z?cid=6&aid=462 http://www.tweaktown.com/document.php?dTyp...=review&dId=325 det er bare og søke etter tester så kommer det opp masse dette skriver en side. The Chaintech 7VJL is definitely one of the best features board you can find in the market right now. Featuring one of the best design not only in packaging but also on its overclockability. Currently no package in the market comes with Free rounded cables - Chaintech is the first. Being on the pioneer to incorporate so many interesting software like the free Linux distribution, it makes it a definite choice for users who needs a complete gaming solution. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Er fortsatt ikke overbevist. Bare fordi det dukker opp to tullinger som dere, å sier at dere er fornøyd med kortet. -Lasse Lenke til kommentar
kim2004 Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 NEI MOT SÅNNE ARGUMENTER ER DET JO NYTTESLØST Å ARGUMENTERE. la meg da spørre deg hvordan du går frem når du skal kjøpe inn et nytt produkt (test sider kan man jo som sagt IKKE stole på!) tviler på at du og dine kamerater har tid/råd til å teste alle produkter som finnes der ute. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 15. august 2002 Del Skrevet 15. august 2002 Feilpostet. Stenges og flyttes. mvh., Vegard, moderator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg