gunlovin Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg har en eldre pc, med et msi via kt600 hk og en sempron prosessor. prøvde å klokke den opp litt med mulitplier ( Jeg har ikke sett sempron under 2200+ @ 1,5Ghz, men min gikk kun på 1 Ghz hastighet. FSB stod på 100mhz. klokket derfor multiplier fra 10x til 15x, som sikkert ikke var så lurt) Nå får jeg ikke startet maskinen, og ikke kommet inn i BIOS, fordi maskinen kommer ikke så langt). Tror ikke hk har noe reset knapp for BIOS, så jeg lurer på om jeg f.eks kan ta ut batteriet på hk. Evt hva annet kan gjøres? Lenke til kommentar
Frijazz Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Dersom du ser i manualen for hovedkortet vil du nok finne informasjon om hvordan du resetter bios. Ofte er det noen jumpere like i nærheten av batteriet, og i manualen står det hvordan de skal stilles for å resette bios. Husk og sett tilbake etterpå! Du kan også ta ut batteriet. Lenke til kommentar
gunlovin Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Takk for det. Funket fint! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå