Gå til innhold

Er det flere som venter på PB oppdatering?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjæresten min kjøpte den nyeste ibook'en og jeg må si at maskina og OSX er bare helt fantastisk. Mine forhåpninger til oppgraderingen; høyere oppløsning på display(12 " trenger det virkelig), 1Gb ram standard, dual core G4 og et bedre skjermkort. :)

Endret av Daemonifuge
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Kjæresten min kjøpte den nyeste ibook'en og jeg må si at maskina og OSX er bare helt fantastisk. Mine forhåpninger til oppgraderingen; høyere oppløsning på display(12 " trenger det virkelig), 1Gb ram standard, dual core G4 og et bedre skjermkort.  :)

Nei, jeg sitter med en akkurat nå, og oppløsningen er optimal i forhold til hvor pine smått alt blir på små skjermer.

Jeg fatter ikke sytet over den lave oppløsningen på 12" PB, for med alt eyecandy du får med på OS X som gjør det hele så flott så har oppløsningen ingenting å si.

Jeg har alledede lærere som spør meg hvordan i huleste jeg klarer å lese 12pt skrift i Word med denne her, det må overhodet ikke bli mindre, medn heller ikke større. 1024*768 er perfekt for 12", hvis du vil ha høyere oppløsning, kjøp en større modell!

Edit: Diverse trykkleif

Endret av Hubman
Lenke til kommentar
Vel smaken er som baken :) Er veldig spent om det blir lansert nye produkter i dag. Hvis Powerbookene blir oppdatert, da blir det bestilling på meg! :D

Ingen ny PB release i dag men neste uke kommer det mest sann. små endringer..ikke så store til at det blir en ny "releaseparty" av den slag vi så i dag..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...