Fjelldal83 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Nå sitter jeg klar med pengene mine og venter spent på den 20 september. Hvis PB'ene blir oppdatert da, blir jeg å melde meg inn i adc greiene og kjøpe meg en PB 15" Flere som er utålmodige? Lenke til kommentar
ral Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Ja, jeg! Skal kjøpe 12'' PB, håper veldig på en bra oppgradering den 20.!! Da skal jeg bestille med en gang:) Har aldri hatt mac før, bare brukt windows og diverse UNIX varianter, gleder meg! Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Kjæresten min kjøpte den nyeste ibook'en og jeg må si at maskina og OSX er bare helt fantastisk. Mine forhåpninger til oppgraderingen; høyere oppløsning på display(12 " trenger det virkelig), 1Gb ram standard, dual core G4 og et bedre skjermkort. Endret 10. september 2005 av Daemonifuge Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. september 2005 Del Skrevet 11. september 2005 Mac OS X er et av de mest geniale operativsystemene i verden, ikke rart PC World gir den 4.5 av 5 - og ja, dere leste riktig: PC World. Men det er sitatet fra Wall Street Journal som beskriver OS X best: "It simply leaves Windows XP in the dust". Med andre ord: Gled deg! Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 Håper virkelig det skjer en skikkelig oppdatering. Apple har begynt å henge etter X86 latop'ene når det gjelder ytelse og avstanden mellom ibook og powerbook er liten med tanke på maskinvaren(sett uti fra spesifikasjonene). Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Ser ut som vi må vente en stund på Powerbook oppdatering . Kilde Lenke til kommentar
xpert Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Mine innkjøpsplaner ble hvertfall satt på vent når jeg leste dette http://mac1.no/node/2026 Jeg er nesten sikker på at PB blir oppgradert før Intel cpu, spørsmålet er bare når? Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Jeg sitter å venter fortsatt, men leste en gladnyhet på Think Secret. Ser ut som neste uka er da det skjer kilde Lenke til kommentar
xpert Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Blir spennende dette. Jeg antar 1024 ram, bedre skjermkort og bittelitt raskere G4 cpu. Kanskje høyere oppløsning på skjermene også. Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Håper mest på dualcore G4 Endret 6. oktober 2005 av Daemonifuge Lenke til kommentar
.Marcus Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 (endret) Kjæresten min kjøpte den nyeste ibook'en og jeg må si at maskina og OSX er bare helt fantastisk. Mine forhåpninger til oppgraderingen; høyere oppløsning på display(12 " trenger det virkelig), 1Gb ram standard, dual core G4 og et bedre skjermkort. Nei, jeg sitter med en akkurat nå, og oppløsningen er optimal i forhold til hvor pine smått alt blir på små skjermer. Jeg fatter ikke sytet over den lave oppløsningen på 12" PB, for med alt eyecandy du får med på OS X som gjør det hele så flott så har oppløsningen ingenting å si. Jeg har alledede lærere som spør meg hvordan i huleste jeg klarer å lese 12pt skrift i Word med denne her, det må overhodet ikke bli mindre, medn heller ikke større. 1024*768 er perfekt for 12", hvis du vil ha høyere oppløsning, kjøp en større modell! Edit: Diverse trykkleif Endret 6. oktober 2005 av Hubman Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 12. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2005 Vel smaken er som baken Er veldig spent om det blir lansert nye produkter i dag. Hvis Powerbookene blir oppdatert, da blir det bestilling på meg! Lenke til kommentar
spaceace Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 er det store forskjeller på en powerbook combo og en superdrive? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 er det store forskjeller på en powerbook combo og en superdrive? Superdrive brenner DVD også - Combo brenner kun CD-R. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 12. oktober 2005 Del Skrevet 12. oktober 2005 Vel smaken er som baken Er veldig spent om det blir lansert nye produkter i dag. Hvis Powerbookene blir oppdatert, da blir det bestilling på meg! Ingen ny PB release i dag men neste uke kommer det mest sann. små endringer..ikke så store til at det blir en ny "releaseparty" av den slag vi så i dag.. Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Oppgradering av iMac. HUff og huff. Jeg vil ha PB oppdatering! Lenke til kommentar
leifowe Skrevet 14. oktober 2005 Del Skrevet 14. oktober 2005 Vent til uken. 5001885[/snapback] Hva skjer til uken? Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Vent til uken. 5001885[/snapback] Hva skjer til uken? 5003402[/snapback] Da er det en ny apple special event. Ryktene går ut på at både Powerbook og Powermacserien blir oppgradert. Hvis dette stemmer, blir det Powerbook på denne gutten Lenke til kommentar
Fjelldal83 Skrevet 19. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2005 (endret) Ja, jentar og gutar; i dag kan bli den store dagen! kilde Endret 19. oktober 2005 av Daemonifuge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå