Gå til innhold

Nettopp begynt å spille BF2 Online


Anbefalte innlegg

... og jeg trenger noen tips/hjelp. Det er ikke så lenge siden at jeg fikk internett, men bare for oen dager siden prøvde å spille Battlefield 2 Online. Men jeg finner ikke noen bra servere, eller så blir jeg kicka (You lost connection with the server), eller noe. Jeg har på de fleste filters uten om Battle-greiene.

Hvorfor mister jeg connection og hvilke servere burde jeg spille på?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er ingen bråkmaker ;)

 

Vet noen hva feilen kan være når jeg går på en server, er der kanskje i 10 sek og blir hevet tilbake til menyen og det står "Lost connection with the server" (eller noe sånt)? Det skjer hver gang jeg prøver å gå inn!

Og hvis jeg endrer noe på Server name/Ping/Map/osv kan jeg ikke lenger oppdatere listen! Da er jeg nødt til å restarte spillet.. Anyone?

Lenke til kommentar

Mkaaaay...? Hadde vært rimelig greit hvis du hadde ikke snakket til meg som om jeg var funksjonshemmed. Jeg lastet ned patchen fra flere steder (der jeg FAKTISK så med mine egne øyne at det var patch 1.02! Ha!), MEN i på slutten av instalasjonen stod det "Patch 1.01 Updated". Derfor lastet jeg ned fra flere steder, for å være sikker på at det var rett versjon. Og det var det, men det stod fortsatt "Patch 1.01 Updated" på slutten av instalasjonen. DET var det jeg mente.

 

Btw. Det skrives hvis, ikke "viss", så neste gang du skal skrive smart-ass-innlegg, dobbelsjekk for skrivefeil. Men takk for svaret :)

*dobbelsjekke for leifer*

Lenke til kommentar

Det han mente var at de fleste sider der man laster ned patchen nå gjør deg oppmerksom på at det er en feil med selve patchen der det står Patch 1.01 updated. De sier bare at det er riktig patch, bare noe galt med den.

 

Er nok helt sikker på at han mente det godt når han forklarte det. Trenger ikke være frekk tilbake

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...