sindrejibb Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg har lyst til å lage min egen skjermsparer. Sette sammen egne bilder, så de vises etter hverandre. Noen som vet hvordan jeg gjør dette? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Du kan jo bruke windows sin > My pictures slideshow som ligger under screen saver delen. Stort enklere tror jeg ikke det kan gjøres. Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Du må vel bruke noe ekstra programvare for å lage skjermsparere. Som Photo Screensaver Maker f. eks: http://www.aone-soft.com/photo2scr.htm Endret 10. september 2005 av pmarius Lenke til kommentar
Humber Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Gode gud for en gammel tråd jeg har også lyst til å lage egen skjermsparer, men jeg vil ha en sekvens med både filmer og bilder. Hva slags program egner seg til dette. Believe me, har prøvd MANGE, men alle krever at filmene er i et spesiellt format eller kan bare vise filmer eller bilder eller så har den begrensede funksjoner fordi programmet bare er en "trial". HAr dere noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå