nbor Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hei, Er det noen som gan gi meg en enkel guide i bilder "gjerne" på hvordan jeg henter inn Mpeg4 film og setter sammen 2 filmer ? Lurer også på hvordan jeg redigerer, fjerner sener og lagrer små snutter ? På forhånd tuden takk Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Sett deg ned en dag du har god tid, og prøv deg fram. Det er såre enkelt, og den beste måten er vel å prøve seg fram selv. Hva med å velge Help > Help Topics? Der kan du finne ALT du trenger å vite om hvordan du redigerer... Lenke til kommentar
rese Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Jeg har en bok (på engelsk) som jeg fant mange nyttige tips i. Den heter "Pinnacle Studio 9 for windows". Forfatter er Jan Ozer. Kjøpte den gjennom norsk bokhandel på nettet. Lenke til kommentar
adonis Skrevet 12. september 2005 Del Skrevet 12. september 2005 Du kan også se om du finner noen lure tips på www.StudioHowTo.com eller Pinnacles Online tutorial. /Øystein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå