Gå til innhold

explorer.exe CPU 100%

manna420

Anbefalte innlegg

Hei

Hver gang pcen starter får explorer.exe cpu til å jobbe 100%. Det har ingenting med store avi filer å gjøre som jeg har søkt og funnet mange hadde problemer med. Den bare begynner å jobbe 100% med en gang den PCen starter. Hadde slik problem før og der jeg løste det med å avslutte og starte explorer.exe men ser ut som det ikke hjelper denne gangen. Noen som har gode forslag.?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den bar egentlig reinstallert for bare 2 måneder siden. Jeg mener det er så slitsomt og irriterende å installere på nyt og miste all data, eller streve det med å overføre til noe annet sted. Fins det ikke noe annen og mye lettere løsning. Orker liksom ikke å reinstallere hver gang eplorere skal liksom få cpuen til å jobbe 100%.

Lenke til kommentar

hadde samme problem før, la inn Norton systemworks 05 og kjørte WinDoc og da fant den ca 4-5 hundre reg feil det er vistnok vanlig, at windows skriver litt feil i reg-et men kjører bare windoc vær gang dette skjer og starter på nytt og da er problemet ferdig. hvis du lurer på hvordan du skal få tak i programmet så fins det vel noen venner som har det eller en demo versjon på symantec eller no slikt.

Lenke til kommentar
Fins det ikke noe annen og mye lettere løsning. Orker liksom ikke å reinstallere hver gang eplorere skal liksom få cpuen til å jobbe 100%.

Du har jo Norton Ghost. Det lager et image av hele disken, slik at med en gang du får problemer med noe kan du bare legge inn imaget slik at Windows blir slik det var før det krasjet.

Lenke til kommentar
hadde samme problem før, la inn Norton systemworks 05 og kjørte WinDoc og da fant den ca 4-5 hundre reg feil det er vistnok vanlig, at windows skriver litt feil i reg-et men kjører bare windoc vær gang dette skjer og starter på nytt og da er problemet ferdig. hvis du lurer på hvordan du skal få tak i programmet så fins det vel noen venner som har det eller en demo versjon på symantec eller no slikt.

Jeg hadde også flere hundre feli før jeg installerte System Works, kan ikke si at dataen ble noe raskere etter jeg hadde fiksa dem. Tvert imot, AV programmer får maskinen bare til å bli tregere...

Endret av lovehater
Lenke til kommentar

Jeg hadde også flere hundre feli før jeg installerte System Works, kan ikke si at dataen ble noe raskere etter jeg hadde fiksa dem. Tvert imot, AV programmer får maskinen bare til å bli tregere...

Norton er mest smak og behag. men for meg funka det og han er jo ute etter muligheter til å fikse problemet. ikke sant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...