Bone Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Hei! Formatert HDD'n, igjen, og nå la jeg inn MSN 7.5. Men, den MSGShit -patchen jeg fant på msgshit.com fjerner ikke lenger de ekstremt stygge menyknappene til høyre i kontaktlisten! Disse "hjerte"-, "fly"-, "1881"-, osv logoene.. Noen som vet hvordan jeg fjerner dette griseriet!? Jeg har lastet ned A-Patch v1.24 fra mess.be (tror jeg det var), men kan ikke helt se at den gjør tricket, ..men, på en annen side, så var det så mange valg der at jeg mulig gikk i surr!? Uansett; er det noen som VET hvordan jeg fjerner dette tullet? Takk, takk.. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 (endret) Er bare og velge inni intillingene det.. Endret 10. september 2005 av Bundy Lenke til kommentar
Bone Skrevet 10. september 2005 Forfatter Del Skrevet 10. september 2005 Damn!! .. Er det DET den knappen gjorde! Takker!! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Damn!! .. Er det DET den knappen gjorde! Takker!! Maaange som ikke vet det Lenke til kommentar
The Gundersen Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Og det har irritert meg i lange tider. Tusen takk for den infoen ! Lenke til kommentar
phax Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 uhm... er det bare jeg som kan forskjellen på høyre og venstre her da? Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 uhm... er det bare jeg som kan forskjellen på høyre og venstre her da? Tenkte akkurat på det samme Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 10. september 2005 Del Skrevet 10. september 2005 Tusen takk Bundy Har plaget meg lenge den der. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 11. september 2005 Forfatter Del Skrevet 11. september 2005 uhm... er det bare jeg som kan forskjellen på høyre og venstre her da? Tenkte akkurat på det samme Tror jeg bommet litt, siden Messenger er til HØYRE på skjermen min! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå