Gå til innhold

Leter etter Cover-image til Hitman: Contracts!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
[iC' date=10/09/2005 : 12:30] Ah, takker. Den direktelinken din, Orresnei, funka visst ikke, så jeg måtte lete meg frem. Fant det nå til slutt. Ser bra ut, det. Når jeg skal skrive det ut, må jeg redigere det sånn at det passer i coveret da, eller?

Størrelsen på bildet er 1507*1000.

Linken blir vist forandret av en eller annen merkelig grunn. Nettsiden liker vel ikke direktelinking kan jeg tenke meg. Når det gjelder størrelse er dette noe man som oftest må justere litt.

Ta mål av Dvd-coveret og rezise bildet tilsvarende. Så tror jeg det skal funke.

Lenke til kommentar

Nå har jeg sittet med Paint, Publisher, PowerPoint, ja faktisk også Excel, og jeg har ikke fått dette jælva coveret i ret størrelse.

Vel, jeg har fått det i rett størrelse, men når jeg roterer det 90 grader, slik at det vender nedover (må gjøre det sånn for at ikke skriveren skal skrive ut fire ark med èn 4-del av bildet på hvert ark).

Når jeg roterer bildet får det av en eller annen (FORBANNA IRRITERENDE) grunn en helt annen størrelse.

Så nå ber jeg noen som har Photoshop eller andre programmer som ikke er så huleboer-primitiv som Paint, som kan gjøre om størrrelsen slik at den blir rett, og rotere bildet og legge det ut her, slik at jeg kan få det.

Størrelsen jeg trenger er følgende:

Bredde: 28,5

Høyde: 18,3

Tusen, tusen takk til dn som gidder å gjøre dette. :love:

Lenke til kommentar
[iC' date=11/09/2005 : 21:31] Trengs ikke. Installerte nyeste Photoshop i dag. Funket fint nå.

Nå ser jeg forresten etter et cover-image til Pandora Tomorrow (av samme grunn som Hitman). Får vel sjekke linkene deres da. Takker for svarene. :)

Ok. Du finner de fleste covrene på cdcovers.cc. Jeg har hvertfall funnet sånn omtrent alt der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...